• جمعه / ۶ آبان ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1401080603785
  • منبع : نمایندگی گیلان

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع):

پیوند آشکار ضد انقلاب و داعش هیچ تردیدی را برای ادامه طرح براندازی نظام نگذاشت

پیوند آشکار ضد انقلاب و داعش هیچ تردیدی را برای ادامه طرح براندازی نظام نگذاشت

ایسنا/گیلان دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: پیوند آشکار ضد انقلاب و داعش جای هیچ تردیدی را برای ادامه طرح براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی نگذاشت تا مشوقین و محرکین خارجی و داخلی اغتشاشات، بار دیگر شاهد نتایج اقدامات کور خود در به خاک و خون کشیدن مردان، زنان و کودکان بی دفاع باشند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) و نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پی حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز پیام صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

آتش کینه استکبار و صهیونیسم، این بار از لوله سلاح های اهدایی به گروه تکفیری داعش زبانه کشید و دامنگیر مردم بی دفاع، مومن و خداجوی استان فارس و شهر شیراز شد تا شهد شهادت در جوار مضجع شریف حضرت احمدبن موسی(ع) سومین حرم آل رسول(ص) در ایران اسلامی را بچشند.

پیوند آشکار ضد انقلاب و داعش جای هیچ تردیدی را برای ادامه طرح براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی نگذاشت تا مشوقین و محرکین خارجی و داخلی اغتشاشات، بار دیگر شاهد نتایج اقدامات کور خود در به خاک و خون کشیدن مردان، زنان و کودکان بی دفاع باشند.

شهادت و آسیب دیدن زنان این حادثه،  ظاهرا این بار نه در قاموس به ظاهر عاطفی دلسوزان به ساحت زنان جای داشت و نه در سیاست دوگانه غرب و نه در باکس توییت های فریبکاران.

اگرچه اینگونه جنایت بی پاسخ نخواهد ماند اما عدم اقدامات باز دارنده جوامع بین المللی و حقوقی موجب کاهش اعتماد بشریت به امنیت عمومی خواهد شد.

همدردی مردم انقلابی، مومن و تربیت یافته مکتب امامت و ولایت گیلان مرهمی بر زخم داغدیدگان مردم شیراز و ایران اسلامی خواهد بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت شهادت هموطنان عزیز ما در استان فارس به محضر امام عصر(عج)، رهبر فرزانه انقلاب و بازماندگان معزز شهدا، برای مصدومان این حادثه تروریستی شفای عاجل از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

اتتها پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha