• پنجشنبه / ۵ آبان ۱۴۰۱ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401080503170
  • خبرنگار : 50093

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی خبرداد

حضور ۳ تیم مشهدی در لیگ دسته سوم کشور

حضور ۳ تیم مشهدی در لیگ دسته سوم کشور

ایسنا/خراسان رضوی دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی از آغاز رقابت‌های ۳ تیم مشهدی در دور نخست لیگ دسته سوم کشور خبرداد.

محسن حیدری در گفت‌گو با ایسنا با حضور در تمرینات تیم شریعت نوین مشهد اظهار کرد: مرحله نخست لیگ دسته سوم فوتبال کشور برای خراسان رضوی دارای شرایط خاصی است. با توجه به اینکه ۳ نماینده در این مسابقات داریم، باید از این ظرفیت استفاده کنیم تا حداقل ۲ تیم از خراسان رضوی به مرحله آتی صعود کنند.

وی در خصوص رقابت مشهدی‌ها با یکدیگر افزود: امیدوارم هر ۳ تیم این شرایط را درک کنند. درست است که نمایندگان استان با یکدیگر رقیب هستند، اما از آنان تقاضا دارم برایند کار آنان بهره‌مندی فوتبال خراسان رضوی باشد.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی تصریح کرد: در هفته نخست این رقابت‌ها شنبه ۷ آبان شهرآورد مشهد میان دو تیم پشتیبانی نزاجا و شریعت نوین برگزار خواهدشد.

حیدری گفت: شریعت نوین در میان سه نماینده حاضر در این رقابت‌ها از تجربه بیشتری برخوردار است و انتظارات بیشتری از این تیم وجود دارد. شریعت تیم خوب و یک‌دستی دارد و اعضای کادرفنی آن سال‌ها با یکدیگر کار کرده‌اند. کادر مدیریتی شریعت نیز آزمون و خطاها را گذرانده است، امیدوارم هر سه نماینده خراسان رضوی در لیگ دسته سوم موفق باشند.

وی بیان کرد: البته از پشتیبانی نزاجا و نادر مشهد انتظارات دیگری وجود دارد. پشتیبانی توانسته از ظرفیت سربازان استفاده کند و نادر نیز از جوانان خوبی بهره‌ می‌برد که همیشه نتایج خوب و غیرقابل پیش‌بینی کسب کرده است.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی عنوان کرد: در سال جاری، خراسان رضوی شرایط خوبی برای صعود نمایندگان خود دارد. هیات فوتبال خراسان رضوی به عنوان متولی فوتبال استان با تمام توان خود از این تیم‌ها حمایت خواهدکرد. تمام امید فوتبال‌دوستان خراسان رضوی به سه تیم حاضر در رقابت‌های لیگ دسته ۳ کشوری است. امیدوارم تیم‌های شریعت نوین، پشتیانی نزاجا و نادر مشهد این مسئولیت را درک کرده و بتوانند با صعود خود مجددا شادی را برای فوتبال خراسان به ارمغان آورند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha