• پنجشنبه / ۵ آبان ۱۴۰۱ / ۱۱:۱۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401080503168
  • خبرنگار : 50093

مدیرعامل شریعت نوین مشهد:

شرایط برای صعود شریعت به مرحله دوم لیگ ۳ فراهم است

شرایط برای صعود شریعت به مرحله دوم لیگ ۳ فراهم است

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شریعت نوین گفت: شرایط به گونه‌ای پیش رفته که تمام پازل‌های صعود برای شریعت در کنار یکدیگر قرار گرفته است.

سعید شریعت در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص شرایط تیم شریعت نوین جهت حضور در رقابت‌های مرحله اول لیگ دسته ۳ فوتبال کشور اظهار کرد: بازیکنان تاکنون با انگیزه ظاهر شده‌ و با قدرت به تمرین پرداخته‌اند. خوشبختانه قرعه هم با ما یاری داشته و در ۲ دیدار نخست خود در مشهد مقابل ۲ تیم مشهدی قرار خواهیم گرفت.

وی در رابطه با وضعیت تیمش برای صعود به دور بعد مسابقات گفت: حواشی و اتفاقاتی که برای تیم‌های شهرخودرو و پیام مشهد رخ داد و جاماندن شادکام مشهد از صعود به مرحله ۲ لیگ دسته سه در فصل گذشته، سبب شد بازیکنان درجه یک آنان به شریعت بپیوندند. شک ندارم شریعت نوین با اقتدار به مرحله دوم مسابقات صعود خواهدکرد.

مدیرعامل شریعت نوین در خصوص حمایت اداره‌کل ورزش‌وجوانان و هیات فوتبال خراسان رضوی بیان کرد: در سال جاری بر خلاف سال‌های گذشته که با چالش‌های زیادی روبه‌رو بودیم، اداره‌کل ورزش‌وجوانان و هیات فوتبال استان برای این تیم زحمت کشیده و شرایط به گونه‌ای پیش رفته که تمام پازل‌های صعود برای شریعت در کنار یکدیگر قرار گرفته است. امیدوارم با عملکرد خوب بازیکنان در مسابقات بتوانیم حمایت‌ها را جبران کنیم.

برای صعود به مرحله بعدی هم‌قسم شده‌ایم

محمد آتی‌ترک، سرمربی شریعت نوین در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص شرایط شریعت نوین پیش از آغاز مسابقات لیگ دسته ۳ فوتبال کشور اظهار کرد: تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته‌ایم. بازیکنان جوان و باتجربه تیم کاملا یک‌دل هستند و باشگاه شریعت برای آغاز رقابت لحظه‌شماری می‌کند. در آمادگی کامل برای دیدار با پشتیبانی نزاجا، دیگر نماینده مشهد هستیم. یقین داریم که از ابتدا اتفاقات خوبی را در مسابقات رقم خواهیم زد و روند خوب خود را تا پایان مسابقات ادامه خواهیم داد.

وی در خصوص شرایط تیمش گفت: تمام کارهایی که برای صعود لازم است، انجام شده است. لیگ دسته ۳ لیگ سخت و فرسایشی است، اما فقط به موفقیت و قهرمانی فکر می‌کنیم. از روز نخست مسابقات نیز با تمام انگیزه برای صعود خواهیم جنگید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha