• پنجشنبه / ۵ آبان ۱۴۰۱ / ۰۹:۲۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401080503083

راه‌اندازی مدرسه فضای مجازی در فارس/آموزش سوادرسانه به فرهنگیان

راه‌اندازی مدرسه فضای مجازی در فارس/آموزش سوادرسانه به فرهنگیان

ایسنا/فارس به همت سازمان دانش‌آموزی، نخستین مدرسه فضای مجازی در فارس با هدف برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی مرتبط با سوادرسانه در راستای عملیاتی کردن جهادتبیین، آغاز به کار کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس پنجشنبه 5 آبان در این خصوص و ضمن اشاره به اهمیت جهاد تبیین و تاکید رهبر معظم انقلاب در این موضوع، گفت: امروز در یک جنگ نابرابر قرار داریم که موظفیم از هویت دینی، ملی و فرهنگی جامعه و خانواده‌ها دفاع کنیم.

محمدخلیل عسکری این دوره آموزشی را نقطه عطفی در آموزش سواد رسانه در آموزش و پرورش دانست و افزود: سازمان دانش‌آموزی فارس که سبقه راه‌اندازی اولین‌ها را در استان دارد، با راه‌اندازی مدرسه فضای مجازی گام موثری در راستای جهاد تبیین در جامعه برداشته است.

عسکری ادامه داد:اگردیروز باکری‌های و خرازی‌ها و شهید همت‌ها از خاک این نظام دفاع کردند و در شرایطی که همه قدرت‌ها در کنار هم جمع شده بودند و بیش از ۳۵ کشور در این جنگ نابرابر حضور داشتند و پیروز شدیم، امروز نیز در جنگ نابرابر رسانه‌ای ماموریت داریم تا از هویت دینی و ملی و فرهنگی جامعه و خانواده‌ها دفاع کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه این یک نبرد و جنگ ادراکی است و آموزش سواد رسانه نقش موثری در پیروزی در این نبرد دارد، خطاب به معلمان حاضر در این دوره آموزشی گفت: رویکرد ما در آموزش و پرروش و در بحث سواد رسانه رویکردی تربیتی است و نیاز است تا شما معلمان گرامی خود را به دانش‌آموزانتان برسانید و شبهات موجود را برای آنان برطرف کنید و به فرمایش رهبر معظم انقلاب که جهاد تببین را یک فریضه فوری نامیدند جامه عمل بپوشانید.

عسکری در ادامه ازبرگزاری بیش از ۲۰۰ کلاس تبیینی با همکاری بسیج دانش‌آموزی خبر داد و افزود: نسبت به بزرگداشت روز و هفته بسیج دانش‌آموزی و مشارکت دانش‌آموزان در برنامه‌ها توجه داشته باشید و به آنان نقش دهید.

به گزارش ایسنا، در این دوره آموزشی که توسط سازمان دانش‌آموزی و به شکل ویدئوکنفرانسی برگزار شد، بیش از 600 فرهنگی استان فارس در کارگاه سواد رسانه شرکت کرده و با اصول و فنون استفاده درست از رسانه و فضای مجازی آشنا شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha