• چهارشنبه / ۴ آبان ۱۴۰۱ / ۱۵:۵۵
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1401080402870

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خبر داد:

مبادله ۹۲ درصدی موافقت نامه‌های اسناد تملک دارایی در خراسان شمالی

مبادله ۹۲ درصدی موافقت نامه‌های اسناد تملک دارایی در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی از مبادله ۹۲ درصدی موافقت نامه‌های اسناد تملک دارایی خبر داد.

به گزارش ایسنا، مرتضی بهزادفر، امروز ۴ آبان ماه، در شورای برنامه‌ریزی استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه برای مبادله اسناد تملک دارایی تا ۳۰ آبان ماه مهلت است، اظهار کرد: توزیع اعتبارات هزینه‌ای در استان انجام شده و پیگیر تأمین مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی هستیم.

وی با بیان اینکه در شورای برنامه ریزی استان ۱۵ مصوبه داشتیم، اضافه کرد: ۶ مصوبه دارای ماهیت بودجه‌ای، ۶ مصوبه پیشنهاد کارگروه و ۳ مصوبه پیشنهاد فردی بوده است و در مجموع ۴ کارگروه ذیل شورا وجود دارد.

مجوز خروج ۳۰ هزار میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی با مجوز رهبری

محمد وحیدی، نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری مجوز خروج ۳۰ هزار میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی را صادر کردند، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم سهم خراسان شمالی از این مبلغ قابل توجه باشد.

وی با بیان اینکه در طرح‌های تفضیلی شهرهای مختلف باید زوایای زیادی در نظر گرفته شود، افزود: در اجرای طرح‌ها سهم ۱۰ درصد شهرداری‌ها در ابتدا پرداخت شود تا شهرداری بتواند خدمات مناسبی ارائه دهد.

وحیدی با تأکید براینکه در طرح تفضیلی حصار گرمخان باید رویکرد جذب جمعیت داشته باشیم، اضافه کرد: به دلیل نزدیکی حصار گرمخان به شهر بجنورد، جمعیت سر ریز بجنورد در حصار گرمخان سکونت پیدا می‌کنند و در آینده نیز باید برای طرح تفضیلی، رویکر جذب جمعیت را لحاظ کنیم.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی در رابطه با طرح تفضیلی پیش قلعه، مطرح کرد: در این طرح تفضیلی نیز باید لکه‌های آموزشی، دسترسی های جاده‌ای، تبدیل پیش قلعه به مرکز شهرستان و... به خوبی دیده شود.

لزوم پیش بینی سایت اداری در طرح تفضیلی پیش قلعه

محمد پاکمهر، نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی، در ادامه با اشاره به طرح تفضیلی شهر پیش قلعه، بیان کرد: باید در طرح‌های تفضیلی آینده نگری مناسبی داشته باشیم تا در آینده شاهد کمبودها و مشکلات نباشیم.

وی با تأکید براینکه در آینده نزدیک پیش قلعه تبدیل به مرکز شهرستان مانه می‌شود، ادامه داد: پیش بینی سایت اداری، رشد جمعیت، لکه‌های آموزشی، بهداشتی، درمانی و... باید به طور کامل لحاظ شود.

 گفتنی است در این نشست طرح‌های تفضیلی پیش قلعه، حصار گرمخان و فاروج مصوب شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha