• چهارشنبه / ۴ آبان ۱۴۰۱ / ۱۳:۲۶
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1401080402703

فرمانده انتظامی استان کرمان:

در هیچ جای استان کرمان خلاء امنیتی نداریم

در هیچ جای استان کرمان خلاء امنیتی نداریم

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: امروز پلیس در همه جای استان حضور پررنگ دارد و به برکت خون شهداء و تلاش همرزمان هیچ کجای استان خلاء امنیتی نداریم.

سردارعبدالرضا ناظری چهارم آبان ماه در یادواره شهدای انتظامی شهرستان جیرفت، اظهار کرد: امروز پلیس در تمامی عرصه ها حضور دارد از جمله کرونا که همکاران ما با دادن جان خود سعی کردند خدمتگزار مردم باشند.

وی افزود: در سیل گذشته تابستان امسال نیز مجموعه انتظامی در کنار همرزمان سپاه و ارتش شبانه روز تا پای جان در خدمت مردم بودند و حتی نسبت به سایر سازمان ها و ادارات ما توانستیم مقام اول خدمت رسانی به مردم را کسب کنیم و  بر خود می بالیم که در خدمتگزاری به مردم هم مقام کسب کردیم .

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره اطلاع رسانی فرماندهی انتطامی استان کرمان، ناظری بیان کرد: همکاران ما در تمامی نقاط استان پهناور کرمان از دشت و کویر گرفته تا شهر و روستا در حال خدمت رسانی به مردم هستند و تا پای جان در راه آرامش و امنیت مردم ایستاده و از جان خود مایه گذشته اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: امروز پلیس در همه جای استان حضور پررنگ دارد و به برکت خون شهداء و تلاش همرزمان هیچ کجای استان خلاء امنیتی نداریم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء گفت: بی شک با ارج نهادن به خانواده های معظم شهداء و ایثارگران و با برپایی چنین محافل نورانی یاد شهداء را جاودانه نگه می داریم.

ناظری افزود: صبر و بردباری خانواده های معظم شهداء پشتوانه مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این جایگاه ارزشمندی است که همه باید قدرشناس آن باشیم.

گفتنی است: در پایان این مراسم از خانواده شهدای انتظامی شهرستان جیرفت با اهداء لوح و هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha