• سه‌شنبه / ۳ آبان ۱۴۰۱ / ۱۶:۰۰
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 1401080302072
  • خبرنگار : 71263

متا: اختلال جهانی واتس‌اپ برطرف شد

متا: اختلال جهانی واتس‌اپ برطرف شد

شرکت متا پلتفرمز که مالک واتس‌اپ است، اعلام کرد مشکلاتی که باعث اختلال گسترده در ارسال و دریافت پیام در این پیام رسان شده بود را برطرف کرده است.

به گزارش ایسنا، واتس‌اپ امروز سه‌شنبه در کشورهای متعدد جهان برای مدت حدود دو ساعت غیرقابل دسترس بود و باعث شد مهندسان متا در ساعات اولیه صبح روز جاری برای شناسایی و حل مشکل، به تکاپو بیافتند.

این شرکت درباره علت این اختلال، توضیحی نداد و تنها سخنگوی متا در بیانیه‌ای که ایمیل شد، اعلام کرد مطلع هستیم که مردم امروز برای ارسال پیام در واتس‌اپ دچار مشکل شدند. ما این مشکل را برطرف کرده و بابت مشکلات ایجاد شده، عذرخواهی می‌کنیم.

طبق آمار وب سایت رصد قطعی داون دتکتور، تقریبا حدود ۷۰ هزار کاربر وجود اختلال را گزارش و اعلام کردند قادر به اتصال پیام یا اتصال به سرور نیستند.

کاربران در سراسر جهان از جمله در انگلیس، هند، امارات متحده عربی و هنگ کنگ، اختلال در واتس‌اپ را گزارش کردند. این طولانی‌ترین اختلال واتس‌اپ پس از قطعی یک سال پیش این سرویس بود که باعث مهاجرت گسترده کاربران به پیام رسان‌های رقیب سیگنال و تلگرام شد.

ارزش سهام متا پلتفرمز در پی قطعی واتس‌اپ، پیش از آغاز معاملات بازار آمریکا، ۰.۷ درصد کاهش یافت و به ۱۲۸.۸۵ دلار رسید.

بر اساس گزارش رویترز، هشتگ قطعی واتس‌اپ در توییتر ترند شد و بیش از ۱۴۰ هزار توییت و صدها یادداشت در این باره در اینترنت ارسال شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha