• سه‌شنبه / ۳ آبان ۱۴۰۱ / ۱۲:۱۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401080301789
  • منبع : نمایندگی سمنان

معاون استاندار سمنان تاکید کرد:

معلمان و موثران استکبارستیزی را برای جامعه دانش آموزی تبیین کننند

معلمان و موثران استکبارستیزی را برای جامعه دانش آموزی تبیین کننند
عکس تزئینی ست

ایسنا/سمنان معاون سیاسی، امنیتی استاندار سمنان  از معلمان و فرهنگیان و دیگر موثران جامعه خواست استکبارستیزی را برای جامعه دانش آموزی تبیین کننند.

احمد ریواده، ۳ آبان ماه در جلسه هماهنگی گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان با اشاره به اینکه خانواده بزرگ آموزش و پرورش بعد از گذشت دو سال از کرونا، با تلاش مضاعف بستر حضور دانش آموزان را در کلاس های درس فراهم کردند، تصریح کرد: این اقدام یکی از مهم ترین شاخص های ارزشمند علمی در کشور برای رشد و بالندگی دانش آموزان است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه روز ۱۳ آبان نماد استکبار ستیزی ایران در مقابل مستکبران جهانی است، خاطرنشان کرد: مهم ترین شاخصه نظام جمهوری اسلامی ایران، استکبار ستیزی است.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز جهانی مبارزه با استکبار ستیزی نامگذاری شده است، تصریح کرد: این یک نماد مشخص برای جمهوری اسلامی ایران و ویژه سمبل مبارزه با آمریکای جهانخوار است.

ریواده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری با مضمون اینکه برنامه ریزی ناآرامی‌ها و اغتشاشات ماه اخیر عمدتا توسط نظام سلطه با برنامه مشخص برون مرزی طراحی شد، مهم ترین پیام ۱۳ آبان را ایجاد یک فرهنگ برای مقابله و مقاومت در برابر جبهه سلطه عنوان کرد.

ریواده خاطرنشان کرد: استکبار ستیزی مهم ترین، پیام ۱۳ آبان است و مهم ترین نگرانی رژیم استکبار، تبدیل شدن فرهنگ استکبار ستیزی به یک فرهنگ جهانی می باشد.

وی در ادامه با تاکید بر بهره گیری از تمام ظرفیت ها برای نهادینه شدن فرهنگ استکبار ستیزی، تصریح کرد: بیش از ۱۳۱ هزار دانش آموز در استان در این روز با فریاد علیه استکبار جهانی، این پیام را به گوش جهانیان خواهند رساند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تاکید بر اینکه دستگاه‌های مرتبط برای عملی کردن سیاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کوشا باشند، یادآور شد: از تمامی ظرفیت ها برای ابلاغ پیام استکبار ستیزی در چهل و چهارمین سال انقلاب اسلامی ایران به سراسر جهان استفاده شود.

وی با تاکید بر بهره‌گیری از گروه‌های مرجع اجتماعی از جمله بسیج، معلمان و سایر گروه ها، تصریح کرد: هر کدام از این گروه‌های اجتماعی نقش خود را در تبیین فرهنگ استکبارستیزی بکار گیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha