• سه‌شنبه / ۳ آبان ۱۴۰۱ / ۱۱:۳۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401080301740
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سرپرست تیم فوتبال سپاهان:

مورایس به تیم ملی اهمیت می‌دهد / گاهی درگیر اپیدمی مصدومیت‌ می‌شویم‌

مورایس به تیم ملی اهمیت می‌دهد / گاهی درگیر اپیدمی مصدومیت‌ می‌شویم‌

ایسنا/اصفهان سرپرست تیم فوتبال سپاهان از برگزاری ۲ دیدار تدارکاتی برای طلایی‌پوشان خبر داد و ضمن ابراز رضایت از شرایط تیم، گفت: ۴ مصدوم داریم که به جز سلمانی بقیه در حال طی دوران ریکاوری و مرحله آخر مصدومیت هستند. همچنین در نظر داریم در دوران ۵۷ روزه تعطیلات لیگ، ۲ دیدار تدارکاتی که یکی با تیم خارجی است، برگزار کنیم. البته فعلا ملی‌پوشان بیش از باشگاه در خدمت تیم ملی هستند.

رضا فتاحی در حاشیه تمرینات آماده‌سازی تیم سپاهان برای دیدار با مس رفسنجان در خصوص عملکرد طلایی‌پوشان از ابتدای فصل تاکنون، اظهار کرد: مورایس برای اولین بار است که در فوتبال ایران کار می‌کند. البته حتی وقتی یک مربی ایرانی تازه هدایت تیمی را بر عهده می‌گیرد، زمان می‌برد تا نسبت به وضعیت تیم شناخت پیدا کند و قطعاً این پروسه برای مربیان خارجی طولانی‌تر هم می‌شود. با این وجود مورایس با تجربیات و رزومه قوی توانست با بازیکنان ارتباط خوبی برقرار کرده و بازیکنان با تفکراتش هماهنگ شوند.

وی افزود: در حال حاضر جایگاه خوبی در جدول داریم و امیدوارم که این روند روز به روز بهتر شود تا بتوانیم با نتایج‌ خوب، هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی ایران در جام جهانی، یادآور شد: باشگاه سپاهان همیشه حامی تیم ملی بوده و خواهد بود. ملی‌پوشان ما هفته‌ای ۳ روز در اردوی تیم ملی حضور دارند و حتی می‌توان گفت بیش از آن که در اختیار تیم باشند، در اختیار تیم ملی هستند.

فتاحی با قدردانی از مورایس برای حمایت از برنامه‌های تیم ملی، افزود: مواریس به تیم ملی ما اهمیت زیادی می‌دهد و با فراغ بال پذیرفت که بازیکنان تیم در اختیار تیم ملی باشند. 

وی درباره برنامه تیم سپاهان برای زمان تعطیلات لیگ برای جام جهانی، توضیح داد: پس از پایان یافتن بازی‌های لیگ، تمرینات تیم چند روزی تعطیل خواهد بود و پس از آن قرار است دو بازی تدارکاتی در ایران برگزار کنیم. احتمالاً یکی از بازی‌ها مقابل یک تیم خارجی خواهد بود. 

فتاحی ادامه داد: لیگ به خاطر برگزاری جام جهانی به مدت ۵۷ روز تعطیل می‌شود و در این مدت هیچ لیگی حق برگزاری نخواهد داشت. بر همین اساس باید ببینیم مورایس چه برنامه‌ای برای آماده‌سازی تیم مدنظر دارد تا مطابق آن عمل کنیم.

به گزارش ایسنا، سرپرست تیم فوتبال سپاهان همچنین اضافه کرد: در زمان قرعه‌کشی لیگ و حضور اسکوچیچ، قرار بود که مسابقات لیگ تا پایان هفته پانزدهم برگزار شود و پس از آن تیم ملی به اردو برود، اما با آمدن کی‌روش این برنامه تغییر پیدا کرده و قرار شد که لیگ تا هفته دوازدهم برگزار شود که یک هفته دیگر را هم لغو کردند.

وی با ابراز رضایت از شرایط فعلی تیم، تأکید کرد: تیم سپاهان در حال حاضر شرایط خوبی دارد، اما گاهی اوقات اپیدمی مصدومیت‌ها گریبان تیم را می‌گیرد و تا یکی از مصدومان تیم بهبود می‌یابد، بازیکن دیگری مصدوم می‌شود.

فتاحی افزود: متاسفانه یاسین سلمانی هفته گذشته مقابل تراکتور مصدوم شد و در حال حاضر برای بررسی بیشتر توسط پزشکان متخصص در تهران حضور دارد، همچنین مانوئل فرناندز هم هفته گذشته در تمرینات تیم دوباره مصدوم شد و در حال حاضر زیر نظر پزشکان تیم مشغول ریکاوری است.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: مصدومیت رشید مظاهری بهبود پیدا کرده و در حال سپری کردن دوره پایانی درمانش است، اما روز گذشته مسعود ریگی در تمرین از ناحیه کتف دچار مصدومیت جزیی شد که وضعیتش بلافاصله توسط پزشکان متخصص مورد بررسی قرار گرفت و فکر می‌کنم از فردا به تمرینات تیم اضافه شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha