• چهارشنبه / ۲۷ مهر ۱۴۰۱ / ۱۷:۱۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401072715330
  • خبرنگار : 30188

اقدامات ضروری سئو سایت فروشگاهی

اقدامات ضروری سئو سایت فروشگاهی

ابزارهای سئوی تجارت الکترونیک برای کمک به درک بهتر عملکرد فروشگاه و شناسایی فرصت‌های رشد کلیدی و زمینه‌هایی که می‌توانند به رشد فروشگاه شما کمک کنند، طراحی شده‌اند. امروزه علاقه به تجارت الکترونیک در حال افزایش است.

به گزارش ایسنا به نقل از شرکت نونگار پردازش، اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان رونق بگیرد، مطمئن شوید که از شیوه‌های اولیه سئو پیروی می‌کنید که شامل سئو داخلی و خارج از صفحه، تحقیق کلمات کلیدی، ساخت لینک و موارد دیگر می‌شود. بهینه سازی یک طراحی سایت فروشگاهی در شرکت طراحی سایت ممکن است کمی طول بکشد، اما ارزشش را دارد. رتبه اول در گوگل قطعا سخت است. برای بدست آوردن یک رتبه خوب در ادامه همراه ما باشید.

رتبه‌بندی کلمه کلیدی

قطعا می‌دانید که گوگل چگونه کار می‌کند. شما یک عبارت جستجو را تایپ می‌کنید. اینتر را فشار می‌دهید و گوگل  طراحی سایت و منابعی را پیدا می‌کند که به سوال شما پاسخ می‌دهند. همه نتایج به ترتیب خاصی فهرست شده‌اند که از بهترین و مرتبط‌ترین شروع می‌شود. بنابراین اولین قدم برای بهینه‌سازی فروشگاه اینترنتی خود، تهیه لیستی از کلمات و عباراتی است که می‌خواهید برای آنها رتبه‌بندی کنید.

کلمه کلیدی استراتژیک

هنگامی که لیست کلمات کلیدی خود را تهیه کردید، قدم بعدی استفاده از آنها است. کاری که می توانید انجام دهید این است:

کلمه کلیدی اصلی خود را در عنوان قرار دهید:  کلمات کلیدی به دو دلیل مهم هستند اول اینکه به گوگل کمک می‌کنند سایت و محصولات شما را پیدا کند و دوم، مطمئن شوید که می‌دانید چه چیزی می‌فروشید. نام محصولات شما چیزی است که می‌فروشید، بنابراین گوگل به کلمات کلیدی آنها توجه می‌کند.

 تصاویر خود را بهینه کنید

هنگام نامگذاری تصاویر خود، به این فکر کنید که افراد چگونه جستجو می‌‎کنند. در مقایسه با کلمات کلیدی مورد استفاده در سرفصل ها یا جاهای دیگر در کپی وب سایت شما، تگ‌های alt می‌توانند رشته‌های ساده ای از کلمات باشند و لزوماً نیازی به ساخت عبارات یا جملات گرامری ندارند.

اقدامات ضروری سئو سایت فروشگاهی

محتوای طولانی اضافه کنید

گوگل محتوای طولانی را دوست دارد محتوایی که بیش از 1000 کلمه طولانی دارد و حاوی اطلاعات و کلمات کلیدی مفید زیادی است. از آنجایی که مردم به طور طبیعی زمان بیشتری را صرف خواندن مطالب طولانی و موتورهای جستجو می‌کنند، این نشان می‌دهد که محتوای با کیفیت در رتبه بالاتری قرار می‌گیرد.

دکمه‌های اشتراک گذاری

با سهولت اشتراک گذاری محصولات، می‌توانید ترافیک را افزایش دهید و در نتیجه فروش و رتبه گوگل را افزایش دهید. وقتی کاربران از فروشگاه شما بازدید می‌کنند و مدتی در آنجا می‌مانند، گوگل فکر می‌کند که سایت کاربرپسند است و محتوای با کیفیت خوبی دارد و شروع به رتبه‌بندی بالاتر می‌کند. همه ما شبکه های اجتماعی مورد علاقه خود را داریم و از آنها برای به اشتراک گذاری مطالب جالب با دوستان خود استفاده می‌کنیم. این مورد در وب سایت هایی مانند طراحی وب سایت نیز بسیار کاربردی است.

شماره تماس شرکت نونگار پردازش: 66514140 -66 51 83 54

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha