• سه‌شنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401072614352
  • خبرنگار : 50160

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

بازگشایی معبر پادگان زنجان باعث کاهش بار ترافیک خواهد شد

بازگشایی معبر پادگان زنجان باعث کاهش بار ترافیک خواهد شد

ایسنا/زنجان رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به انجام آخرین مرحله بازگشایی پادگان با تخریب سر درب قدیمی پادگان ارتش، گفت: امیدواریم بازگشایی این مسیر در کاهش ترافیک و روان شدن تردد در این مسیر کمک کند.

مجید ناصحی‌مقدم پیش از ظهر امروز (۲۶ مهرماه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان، اظهار کرد: شهر زنجان در حال طی یک گذر بوده و انجام یک سری امور مشکلاتی را هم تحمیل کرده است ولی امیدواریم با برنامه‌ریزی بتوانیم از این مشکلات عبور کنیم.

وی با اشاره به تلاش مجموعه شهرداری در اجرایی شدن برنامه‌ها از جمله نهضت آسفالت که رضایت عمومی را در پی داشته است، تصریح کرد: خوشبختانه در شهرداری به موضوعات تک‌بعدی توجه نشده و مشاهده می‌کنیم در کنار انجام کارهای بزرگی همچون آسفالت‌ریزی معابر شهر پروژه‌های مهمی از جمله طرح بازگشایی پادگان نیز با سرعت انجام شد و در آخر کار قرار داریم.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر همگام با یگدیگر در حال انجام امور هستند تا با سرعت خدمات به شهروندان ارائه شود، افزود: امیدواریم با اقداماتی که در حال انجام است و یک سری برنامه‌هایی که پیش‌بینی شده، شاهد ایجاد تحول در شهر باشیم.

یک عضو شورای اسلامی شهر زنجان نیز در این جلسه با تاکید بر توسعه فضای سبز شهر، گفت: متاسفانه این کار همگام با سایر برنامه‌ها پیش نرفته و امیدواریم سرعت بیشتری به خود بگیرد.

منصور مرادلو با اشاره به اینکه می‌توان با اقداماتی همچون کاشت درخت مثمر حتی در منازل و محوطه آپارتمان‌ها اقدام به توسعه فضای سبز کنیم، افزود: متاسفانه در حال حاضر علی‌رغم تاکید بر کاشت درخت مثمر شاهد کاشت درخت کاج هستیم، در حالی که این موضوع باید مدیریت شود و در کنار آن توجه به منابع آبی نیز حائز اهمیت است.

وی به موضوع درخواست یک شرکت کارتن‌سازی برای تحویل پسماند به شهرداری، گفت: مقرر شده است پسماند کاملاً به صورت بسته‌بندی شده و منطبق با ضوابط زیست‌محیطی در اختیار شهرداری قرار گیرد و تعرفه نیز رقم مصوب شهرداری خواهد بود.

شهردار زنجان نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه به موضوع توسعه فضای سبز بی‌توجهی نشده است، گفت: باید به موارد کلی نگریست و در قبال کارهای انجام شده جانب انصاف را رعایت کرد.

علیرضا فیروزفر با بیان اینکه در گذشته نیز جمع‌آوری زباله‌های راشا کاسپین تکرار شده بود ولی این شرکت تاکنون موفق دفع پسماند اصولی نشده است، افزود: شهرداری نیز به دفعات این امر را قبول کرده است.

وی ادامه داد: در زنجان روزانه ۴۰۰ تن زباله تولید می‌شود و با وجود اینکه این زباله طلای سفید است ولی دفع می‌شود و بالای ۱۲۰ میلیارد تومان در مناطق هزینه جمع‌آوری اتفاق می‌افتد و هزینه جمع‌آوری که شهروندان پرداخت می‌کنند ۱۰ درصد هزینه تمام شده بوده و فقط ۱۱ میلیارد تومان است و مهم‌تر از همه اینکه در آینده جایی برای تخلیه زباله نخواهیم داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha