• سه‌شنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۱ / ۰۸:۳۶
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1401072613956
  • خبرنگار : 50448

مدیر پروژه بوشهر مال:

چهره‌‎های سیاسی در "بوشهر مال" سرمایه‌گذاری نکرده‌اند

چهره‌‎های سیاسی در "بوشهر مال" سرمایه‌گذاری نکرده‌اند

ایسنا/بوشهر مدیر پروژه بوشهر مال گفت: هیچ یک از چهره‌‎های سیاسی دولت گذشته و کنونی در این پروژه سرمایه‌گذاری نکرده‌اند و اندازه یک دانه جو سهم ندارند.

صدراله سالاری روز سه شنبه ۲۶ مهر در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: پروژه بوشهر مال با ۱۱۰ هزار متر مربع زیر بنا در حاشیه اتوبان بوشهر به چغادک و در ۷ کیلومتری شهر بوشهر در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه کاربری این مجموعه از روز اول فرهنگی، تجاری، اقامتی، اداری و نمایشگاهی بوده است، تصریح کرد: تمامی کاربری‌ها اجرا شده در این پروژه در قانون دیده شده است و مصوبه مجلس شورای اسلامی را دارد.

مدیر پروژه بوشهر مال با تاکید بر اینکه هیچ ابهامی در این پروژه وجود ندارد، عنوان کرد: همه عوارض خدمات سال ۱۴۰۰ این پروژه برای کاربردهای مختلف اداری، تجاری، نمایشگاهی و فرهنگی پرداخت شده و بر اساس بند قانونی بعد از پایان ساخت، اجازه واگذاری به اشخاص ثالث را دارد.

حمایت استاندار و معاونی سیاسی استاندرای بوشهر از پروژه بوشهر مال

به گفته مدیر پروژه بوشهر مال، در اجرای این پروژه استاندار بوشهر، معاون سیاسی و امنیتی استانداری، سازمان‌های نظارتی، اطلاعاتی و بازرسی با تماس‌ها و حمایت‌های خود ما را در پیشبرد و به اشتغال‌زا شدن پروژه همراهی کرده‌اند.

سالاری با تاکید بر اینکه هیچ یک از چهره‌‎های سیاسی دولت گذشته و کنونی در پروژه ایران سرمایه‌گذاری نکرده‌اند، اضافه کرد: حدود یک پنجم و معادل ۲۳هزار متر مربع پروژه ایران مال تجاری، ۲۲ هزار متر مربع فرهنگی،۴۰ واحد اداری، هزار متر مربع به فضای اقامتی و ۲۰۸۰ متر مربع نیز به فضای شهربازی سرپوشیده اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: در اجرای پروژه بوشهر مال برگشت سرمایه چندان برای ما اهمیتی نداشته است و در تلاش بوده‌ایم کمبودهای استان را شناسایی و در جهت برطرف کردن آنها برنامه ریزی کنیم تا جایی که سالن‌ها با استانداردهای جهانی در حال ساخت هستند.

فاز اول بوشهر مال به‌زودی واگذار می‌شود

مدیر پروژه بوشهر مال با اشاره اینکه فاز اول این پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: تاکنون بیش از ۳۰۰ نفر در این پروژه سرمایه گذاری کرده‌اند و با اتمام آن برای حدود ۳۰۰۰ نفر اشتغال زایی خواهد شد.

سالاری بیان کرد: بازار سنتی، سه سالن سینما ۲۵ نفره ،۵۰ نفره و ۲۴۰ نفره، سالن کنسرت، شهربازی سرپوشیده، هایپر مارکت ۳۵۰۰ متر مربعی، هتل ۴ ستاره با ظرفیت ۳۰ سوئیت  و ... از جمله قسمت‌های مختلف این پروژه است که می‌تواند در صنعت گردشگری استان نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha