• دوشنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۱ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1401072513378
  • خبرنگار : 90047

خمارلو: تنها برای برگزاری انتخابات به اسکواش آمده‌ام

خمارلو:  تنها برای برگزاری انتخابات به اسکواش آمده‌ام

سرپرست فدراسیون اسکواش با بیان این که تنها برای برگزاری مجمع انتخابات در اسکواش حضور پیدا کردم، گفت: تلاشم بر این است که هر چه سریعتر شرایط برگزاری مجمع انتخابات اسکواش را فراهم کنم.

محسن خمارلو در گفت‌وگو با ایسنا، درباره زمان برگزاری انتخابات فدراسیون اسکواش اظهار کرد: هنوز کسانی که در مرحله اول از نظر سوابق مدیریتی توسط مراجع ذیصلاح وزارت ورزش مورد تایید قرار گرفتند، تایید نهایی آنها ارسال نشده و منتظر هستیم تا ببینیم چند نفر امکان شرکت در انتخابات را دارند تا شرایط برگزاری مجمع را فراهم کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قصد شرکت در انتخابات را دارید یا خیر؟ گفت: بحث حضور من در اسکواش تنها برگزاری مجمع است. سعی دارم زمینه‌ برگزاری انتخابات این فدراسیون را هر چه سریعتر فراهم کنم.

خمارلو همچنین از برگزاری اردوی تیم ملی اسکواش زنان در مجموعه ورزشی انقلاب و اردوی مردان در کیش برای شرکت در قهرمانی آسیا خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به این که مسابقات اسکواش قهرمانی آسیا آبان ماه در کره جنوبی برگزار می‌شود، روز گذشته پس از برگزاری مراسم تودیع و معارفه، شرایط برپایی اردوها را فراهم کردم تا با آمادگی کامل راهی این مسابقات شوند.

وی پیرامون این پرسش که با توجه به کارشکنی برخی کشورها نسبت به صدور ویزا برای تیم ایران، آیا تمهیدات لازم برای اعزام تیم اسکواش به کره جنوبی صورت گرفته است؟ تصریح کرد: پیگیر این مساله هستیم که به موقع ویزا صادر شود تا مشکلی برای اعزام تیم نداشته باشیم.

سرپرست فدراسیون اسکواش در پایان همچنین درباره وضعیت بازنشستگی مسعود سلیمانی برای شرکت در انتخابات، گفت: وی زحمات زیادی را برای اسکواش کشیده‌اند و منشاء خیر برای این رشته بودند. البته وی بازنشسته است و این موضوع از طرف وزارت ورزش به او ابلاغ شده است. این که بخواهد دوباره در انتخابات حضور پیدا کند باید مستندات لازم را به وزارت ورزش ارائه دهد تا اگر فرصتی وجود داشته باشد در انتخابات شرکت کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha