• پنجشنبه / ۲۱ مهر ۱۴۰۱ / ۰۹:۳۹
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401072110952
  • خبرنگار : 50026

معاون وزیر میراث خبر داد:

ارائه بسته جدید تسهیلات گردشگری

ارائه بسته جدید تسهیلات گردشگری

ایسنا/خراسان جنوبی معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه با آموزش فعالان بوم گردی موافقیم، اما آموزش‌هایی که مورد نیاز و ضروری است،گفت: در مورد تسهیلات بسته جدیدی را طراحی کرده‌ایم.

علی اصغر شالبافیان، چهارشنبه شب ۲۰ مهر در جمع مدیران انجمن‌های گردشگری خراسان جنوبی اظهار کرد: خراسان جنوبی از جهات مختلف استعدادهای منحصر به فردی در حوزه گردشگری دارد، البته بزرگترین سرمایه حوزه گردشگری خراسان جنوبی نیروی انسانی دغدغه مند است.

به گزارش ایسنا، معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تأکید بر اینکه در بخش‌های مختلف گردشگری اتفاقات خوبی در خراسان جنوبی رخ داده است، افزود: معتقدیم که هیچ سرمایه گذاری در بخش گردشگری انگیزه اولیه او هیچ‌گاه کسب سود نبوده است.

وی با بیان اینکه برای کمک به گردشگری خراسان جنوبی و رفع مشکلات و آسیب‌های این بخش برنامه‌های ویژه‌ای خواهیم داشت، تصریح کرد: با شیوه فعلی استانداردسازی اقامتگاه‌های بوم گردی مخالف هستیم و البته باید حرف متولیان این بخش را به صورت دقیق و کارشناسانه بشنویم.

معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه بی جهت نباید زحمت و کار دست و پاگیر برای فعالان حوزه گردشگری ایجاد کنیم، اظهار کرد: در رفع موانع و مشکلات اولویت بر پرداخت تسهیلات دارد.

وی یادآور شد: رویدادهای حوزه کشاورزی خراسان جنوبی جای کار بسیار دارد و باید با همکاری یکدیگر از این ظرفیت استفاده کنیم.

شالبافیان گفت: حتی گردشگر به واسطه روحی که در قالب اثر تاریخی وجود دارد از آن بازدید می‌کند که این روح در قالب این رویداد به وجود می‌آید.

وی افزود: یکی از سیاست‌های حوزه گردشگری خراسان جنوبی باید توجه به همین گردشگری کشاورزی و بازدید از مزارع کشاورزی باشد.

معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: از ابتدای مسئولیت به دنبال این بودیم که گردشگران کشورهای همسایه با ماشین شخصی به کشور سفر کنند که امیدوارم در چهار تا پنج ماه آینده محقق شود و اگر این اتفاق صورت گیرد قطعا خراسان جنوبی از آن منتفع خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha