• شنبه / ۱۶ مهر ۱۴۰۱ / ۰۸:۲۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401071607316
  • خبرنگار : 50295

مسئول دفتر انجمن سینمای جوان استان زنجان:

هزینه استخدام نیرو در انجمن سینمای جوان صرف تولید فیلم می‌شود

هزینه استخدام نیرو در انجمن سینمای جوان صرف تولید فیلم می‌شود

ایسنا/زنجان مسئول دفتر انجمن سینمای جوان استان زنجان گفت: دلیل اینکه در سینمای جوان نیروی جدید استخدام نمی‌شود، این است که می‌خواهند هزینه‌های استخدام نیروی انسانی را صرف تولید فیلم کنند.

لیلا بیگلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره استقرار دفتر نمایندگی انجمن سینمای جوان در مراکز شهرستان‌های استان، اظهار کرد: موافق گسترش انجمن سینمای جوان هستیم ولی وقتی یک دفتر سینمای جوان احداث می‌شود، هزینه‌های جانبی زیادی به همراه دارد و در خود زنجان نیز کمبود نیرو داریم و دلیل اینکه در سینمای جوان نیرو جدید استخدام نمی‌شود، این است که می‌خواهند هزینه‌های استخدام نیروی انسانی را صرف تولید فیلم کنند.

وی افزود: داشتن فعالیت سینمایی و انجمن سینمای جوان حق همه شهرها است ولی حال که امکان ایجاد دفتر در هر یک از شهرستان‌ها نیست، در دفتر انجمن سینمای جوان مرکز استان استقبال می‌کنیم، از اینکه ادارات فرهنگ و ارشاد در شهرستان‌ها فیلم‌سازان و متقاضیان را به ما معرفی کنند تا از آموزش‌های مجازی استفاده کنند.

این مسئول تصریح کرد: در پیچینگ نیز هیچ تبعیضی نداریم و از کل استان علاقه‌مندان می‌توانند در پیچینگ زنجان شرکت کنند. همانند دوره قبلی که از شهرستان‌ها نیز حضور داشتند ولی چون هنرمندان آگاهی کامل ندارند، این فرصت را از دست می‌دهند که امیدواریم اطلاع‌رسانی از طریق ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها صورت گیرد.

بیگلی ادامه داد: در دوره‌های قبلی آموزش‌های مجازی انجمن سینمای جوان استان زنجان علاوه بر حضور هنرجوهایی از استان‌هایی همچون لرستان، کردستان، اردبیل و ... از خارج از کشور نیز شرکت‌کننده در دوره‌هایی همچون تدوین فیلم‌نامه نویسی، ورک‌شاپ‌ها و ... حضور داشتند.

مسئول دفتر انجمن سینمای جوان استان زنجان با بیان اینکه برای ارائه بهتر آمورش‌های مجازی باید زیرساخت‌های مجازی تامین شود، خاطرنشان کرد: برخلاف حضور شرکت‌کننده‌هایی از خارج استان و کشور در دوره‌های آموزشی انجمن سینمای جوان استان زنجان ولی استقبال زیادی از طرف علاقه‌مندان در شهرستان‌های خود استان صورت نمی‌گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha