• شنبه / ۹ مهر ۱۴۰۱ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401070903852
  • خبرنگار : 50039

با رای مجمع هیئت جودوی گلستان

"محمدعلی پایین‌محلی" رئیس هیئت جودوی گلستان شد

"محمدعلی پایین‌محلی" رئیس هیئت جودوی گلستان شد

ایسنا/گلستان با رای مجمع هیئت جودوی گلستان، "محمدعلی پایین‌محلی" به عنوان رئیس هیئت جودوی استان انتخاب شد.

"قاسمعلی برزمینی" مدیر کل ورزش و جوانان گلستان امروز شنبه نهم مهرماه در مجمع انتخابات هیئت جودوی گلستان که با حضور "آرش میراسماعیلی" رئیس فدراسیون جودوی جمهوری اسلامی ایران در سالن اجلاس معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: برای نشستن بر صندلی ریاست این هیئت یک کاندیدا ثبت نام کرده است.

وی با بیان اینکه اعضای مجمع جودوی استان گلستان ۲۵ نفر می باشد، ادامه داد: برای مجمع امروز ۲۰ نفر حاضر شدند و آرای خود را اخذ کردند که "محمدعلی پایین‌محلی" با ۱۹ رأی به عنوان رئیس هیئت جودوی گلستان انتخاب شد.

برزمینی با بیان اینکه همزمان با جلسه امروز، اعضای هیئت رئیسه هیئت جودوی گلستان هم انتخاب شدند، تصریح کرد: پس از شمارش آرا "مونا حاج‌فتحعلیان" به عنوان نائب رئیس، "علی قربانی‌نصرآبادی" به سمت خزانه‌دار، "امیر فرزانه‌حصاری" به عنوان کارشناس خبره و "محمدعلی نودهی و سیدحسام حسینی‌سرچشمه" به عنوان اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان "ابوالقاسم زالی" به عنوان بازرس معرفی شد، خاطر نشان کرد: همه تلاش خود را خواهیم کرد تا هیئت جودوی گلستان با توجه پتانسیل‌هایی که دارد، روند رو به رشد و کسب سکوهای قهرمانی ملی و بین المللی را در پیش بگیرد.  

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به اینکه در چند سال اخیر، پیگیر احداث خانه جودوی استان گلستان بودیم، تصریح کرد: عملیات اجرایی "خانه جودو" همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش در گرگان آغاز می شود.

وی با بیان اینکه پروژه مذکور کد اعتباری وزارت ورزش و جوانان را دارد، اضافه کرد: بخشی از اعتبار احداث خانه جودو از طریق فدراسیون جودوی جمهوری اسلامی ایران پرداخت می شود و علاوه بر تلاش برای جذب اعتبارات استانی و ملی از سوی اداره کل ورزش و جوانان گلستان، باید هیئت برای جذب کمک‌های خیران دست بکار شود تا عملیات احداث آن سرعت یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha