• یکشنبه / ۳ مهر ۱۴۰۱ / ۰۰:۰۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401070300952
  • خبرنگار : 50039

همزمان با هفته دفاع مقدس؛

کتاب "شهرداری گرگان در دفاع مقدس به روایت اسناد" رونمایی شد

کتاب "شهرداری گرگان در دفاع مقدس به روایت اسناد" رونمایی شد

ایسنا/گلستان ساعاتی پیش کتاب "شهرداری گرگان در دفاع مقدس به روایت اسناد" با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس رونمایی شد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در آیین رو نمایی از این کتاب مستند که همزمان با نود و دومین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان شامگاه شنبه ۲ مهرماه در سالن اجلاس ساختمان شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس یادآور رشادت ها و ایثارگری های بی بدیل رزمندگان اسلام است و هر آنچه که در این زمینه تحقیق شود باز هم فضا برای بررسی ابعاد آن وجود دارد.

ناصر گرزین با بیان اینکه تلاش های بسیاری برای تدوین این کتاب شده است، ادامه داد: این اثر نفیس توسط "غلامرضا خارکوهی" تدوین و برای تکمیل آن بالغ بر ۵ هزار نسخه و سند معتبر جمع آوری و مطالعه شده است.

وی با تأکید بر اینکه کتاب مذکور در نوبت چاپ اول به شمارگان ۵۰۰ نسخه با حمایت شهرداری گرگان توسط انتشارات نورالشهدا منتشر شده است، تصریح کرد: کتاب "شهرداری گرگان در دفاع مقدس به روایت اسناد" در ۲۸۱ صفحه با موضوع نقش شهرداری گرگان در دوران هشت سال دفاع مقدس و نحوه کمک های این شهرداری به رزمندگان حاضر در جنگ جمهوری اسلامی ایران با رژیم بعثی عراق تدوین شده است.

کتاب "شهرداری گرگان در دفاع مقدس به روایت اسناد" رونمایی شد

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان، ایثار خون و از جان گذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس را تضمین کننده بقا و دوام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و خاطر نشان کرد: برای بقای این انقلاب بهای بسیار سنگینی پرداخت شده است و اجازه نمی دهیم دشمنان به امنیت کشور و آرامش مردم خدشه ای وارد کنند.

وی با بیان اینکه دشمن در حوادث اخیر کشور، نوجوانان و جوانان را طعمه و هدف اجرای دسیسه ها و توطئه های خود قرار داده است، افزود: نیروهای امنیتی و سبزپوشان نظامی و انتظامی به عنوان حافظان این انقلاب همانند گذشته در صحنه هستند و اجازه کوچکترین تعرض به میهن اسلامی را نخواهند داد.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از "حاج صادق روشنی" جانباز شیمیایی دوران هشت سال دفاع مقدس و تنی چند از فرماندهان نظامی و انتظامی استان گلستان تجلیل به عمل آمد.

کتاب "شهرداری گرگان در دفاع مقدس به روایت اسناد" رونمایی شد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha