• دوشنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401062820513
  • خبرنگار : 30188

فرش کودک ضد حساسیت را از کجا بخریم؟

فرش کودک ضد حساسیت را از کجا بخریم؟

فرش کودک، انتخاب خانواده‌هایی است که فرزند خردسالی دارند و یا در حال خرید سیسمونی بوده و می‌خواهند با خرید فرش مناسب، اتاقی جذاب و راحت برای او طراحی کنند. وقتی تصمیم به چیدمان دکوراسیون اتاق کودک می‌گیرید، باید به سراغ یک فرش مناسب و زیبا بروید چرا که یکی از مهمترین عناصر اتاق کودک می‌باشد اما هر فرشی برای اتاق کودک مناسب است و یا فقط عروسکی بودن آن کفایت می‌کند؟ قطعاً نه.

به گزارش ایسنا به نقل از فرش مرداس، فرش مناسب اتاق کودک، فرشی بوده که هم از نظر کیفیت و هم از لحاظ زیبایی، بهترین است و به طور ویژه برای علایق و نیاز کودکان خردسال طراحی شده که طرح و رنگ جذاب و شادی دارد. اگر سری به فروشگاه مرداس بزنید، طیف گسترده‌ای از طرح‌ها و الگوهای مختلف را در میان فرش‌های کودک خواهید یافت که همگی جذاب و دوست داشتنی‌اند.

طرح‌های فرش کودک یا دخترانه است یا پسرانه که طرح‌های دخترانه معمولاً عروسکی و فانتزی با رنگ‌های صورتی، بنفش و زرد است و مدل‌های پسرانه با شخصیت‌های ورزشی، کارتونی و حیوانات به رنگ آبی، قرمز، خاکستری و… طراحی شده است. البته مدل‌های اسپرت از فرش کودک نیز در بازار کم نیست که از نظر جنسیتی خنثی بوده و جذابیت‌های خاص خود را دارد.

راهنمای خرید فرش کودک

آیا کودک شما به شخصیت‌های کارتونی علاقه دارد یا شخصیت‌های ورزشی را جذاب می‌داند؟ آیا حیوانات را دوست دارد؟ خوشبختانه تنوع بازار فروش فرش کودک، دست شما را برای هر انتخابی باز نگه می‌دارد. البته اگر از ویژگی‌های ظاهری فرش کودک بگذریم، کیفیت و دوام و نیز قیمت فرش، از مهمترین معیارهایی است که خریداران آن در ذهن دارند.

وقتی تصمیم به خرید فرش کودک می‌گیرید، بهتر است قبل از هر چیز یک فهرست تهیه کنید و انتظاراتی که از یک فرش کودک، نوزاد و نوجوان دارید را یک به یک یادداشت نمایید.

فرش کودک ضد حساسیت را از کجا بخریم؟

نکاتی که در خرید یک فرش ایده‌آل اتاق کودک به شما کمک می‌کند:

  • معمولاً فرش پرز بلند گزینه مناسبی برای اتاق کودک نیست؛ زیرا آشغال و کثیفی‌ها در بین پرز فرش جمع شده و سلامت کودک را به خطر می‌اندازند پس به سراغ فرش‌هایی بروید که برای کودکان و به ویژه نوزادان بی‌خطر است و هیچ آسیب پوستی و تنفسی برای آن‌ها ایجاد نمی‌کند.
  • پیش از خرید، حتماً اتاق کودک را اندازه بگیرید و ببینید چه ابعادی مناسب است به خصوص اگر کودک نوپا دارید بهتر است تمام فضای اتاق را با فرش پر کنید.
  • حتماً درباره جنس و کیفیت آن با فروشنده صحبت کنید و از او درباره دوام فرش بپرسید.
  • نرمی و لطافت فرش کودک، از مهمترین معیارهایی است که موقع خرید باید به آن توجه شود.
  • بهترین فرش کودک، متراکم است و مقاومت زیادی در برابر آسیب‌های مختلف دارد.
  • فرش کودک مورد نظر شما باید با علایق و سلیقه فرزندتان همخوانی داشته باشد.

چرا فرش کودک بخریم؟

این سوال را می‌توان اینطور پرسید که اصلاً مزایای خرید فرش کودک چیست؟ فرش کودک، تکمیل کننده دکوراسیون اتاق کودک شما بوده و حس و حال خوبی را در فضای آن جاری می‌کند.

مزایای خرید فرش کودک:

  • اگر فرش مخصوص کودک را در اتاق خوابشان پهن کنید، ناخودآگاه احساس خاص بودن می‌کنند و از آنجایی که فرش مخصوص به خود را دارند، هیجان زده و خوشحال خواهند شد.
  • فرش اتاق کودک، نرم و لطیف است و برای کودک نوپا، بهترین انتخاب محسوب می‌شود. او اگر روی این فرش زمین بخورد آسیب چندانی نمی‌بیند.
  • فرشی که در اتاق کودکان پهن می‌شود، همواره در معرض آلودگی و کثیفی است که خوشبختانه فرش کودک به راحتی قابل شستشو است.

بهترین روش برای خرید فرش کودک

تنوع فرش‌های کودک، آنقدر زیاد است که اگر بخواهید برای خرید آن روانه بازار شوید، باید وقت و انرژی زیادی صرف کنید و هیچ تضمینی هم نیست که بتوانید تمامی طرح‌های فرش کودک را ببینید و به راحتی گزینه دلخواه خود را پیدا کنید.

فرش کودک ضد حساسیت را از کجا بخریم؟

یکی از بهترین راه‌هایی که پیش‌روی شماست، خرید فرش کودک به صورت اینترنتی است. خرید اینترنتی، آسان و سریع است و خیلی زود شما را به هدفتان می‌رساند. با این روش از خرید، می‌توانید در خانه بنشینید و در کنار فرزندتان، تمامی طرح‌ها و مدل‌ها را بدون پرداخت هزینه و صرف انرژی برای جستجو در بازار از همان صفحه گوشی ببینید.

فروشگاه اینترنتی مرداس یکی از فروشگاه‌هایی بوده که با فراهم آوردن امکان خرید اقساطی فرش به صورت اینترنتی و حضوری؛ خاص‌ترین مدل‌های فرش را ارائه می‌دهد و از این رو انتخاب را برای شما آسان‌تر خواهد کرد.

نکته قابل توجه و البته مهم در خرید اینترنتی فرش، پیدا کردن یک فروشگاه اینترنتی معتبر و مورد اطمینان است که اتفاقاً قسمت سخت ماجرا همینجا است. شما می‌توانید با بررسی نشانی دفتر مرکزی، نماد اعتماد الکترونیک، شماره تماس و نشان ملی، تا حدودی از صحت فعالیت یک فروشگاه اینترنتی مطمئن شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha