• دوشنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401062820491
  • خبرنگار : 50491

در آستانه سال تحصیلی جدید؛

پویش «نسیم مهر گلستان» برگزار شد/ توزیع ۱۳ هزار بسته لوازم‌التحریر

پویش «نسیم مهر گلستان» برگزار شد/ توزیع ۱۳ هزار بسته لوازم‌التحریر

ایسنا/گلستان در آستانه سال تحصیلی جدید به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند پویش «نسیم مهر گلستان» در گرگان برگزار شد.

در آستانه سال تحصیلی جدید پویش نسیم مهر گلستان با هدف توزیع بسته های تحصیلی بین دانش آموزان کم برخوردار صبح امروز دوشنبه ۲۸ شهریور با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و سمن‌های مردم‌نهاد در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار شد.

این پویش که به همت اداره کل آموزش و پرورش گلستان، سازمان بسیج سازندگی، سازمان بسیج فرهنگیان و سازمان بسیج دانش آموزی، اداره کل کمیته امداد، اداره کل بهزیستی، مجمع خیرین و سازمان های مردم نهاد استان گلستان برگزار شد تعداد سه هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند گلستانی توزیع شد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان در حاشیه این پویش در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: رزمایش کمک مؤمنانه و پویش مهر گلستان از سال ۱۳۹۹ و همزمان با شیوع ویروس منحوس کرونا در استان برگزار شد و امروز هم در ادامه همان فعالیت، سه هزار بسته لوازم التحریر و کیف و کفش بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

سردار علی ملک شاهکویی با بیان اینکه پس از شیوع کرونا تاکنون قریب به ۱۳ هزار بسته لوازم التحریر بین نیازمندان توزیع شد، بیان کرد: این رزمایش ها و پویش ها همچنان ادامه دارد و چنین اقداماتی می تواند لبخند را بر لب دانش آموزان نیازمند بنشاند.

وی پویش مهر تحصیلی را اقدام ارزشمندی دانست و گفت: اقداماتی این چنینی موجب می شود تا دانش آموزان نیازمند شرمنده و اندوهگین نباشند و با آرامش خاطر مشغول تعلیم و تربیت شوند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان هم در این مراسم پویش «نسیم مهر گلستان» را نماد وحدت، هم افزایی و نگاه مشترک دانست و اظهار کرد: هر جامعه ای با آبادانی به پیشرفت می رسد و یکی از فاکتورهای تحقق این مهم، رشد عدالت محور در حوزه آموزش و پرورش است.

فرهاد سمیعی توزیع بسته های لوازم التحریر را مصداق احسان و انفاق برشمرد و افزود: این اقدام ارزشمند اثرات مثبت فراوانی دارد و گاهی اوقات افراد با کمک به مسیر علم و دانش این اثرگذاری را مضاعف می کنند.

وی ضمن قدردانی از خدمت رسانی سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف، گفت: سپاه و بسیج در هر عرصه ای که وارد شدند بهترین اتفاقات رقم خورد و در این پویش  در کنار این نهاد مقدس، سمن های مردم نهاد هم در این حوزه گام برداشتند تا در کمک به حوزه علم و دانش و دانش آموزان نیازمند پیشگام باشند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان اضافه کرد: از ابتدای شهریور ماه سال جاری تاکنون به همت سمن های مردم نهاد و مراکز فعال در استان گلستان تاکنون نزدیک به ۱۳ هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

مظفر ممشلی، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان گلستان هم در حاشیه این مراسم اظهار کرد: در این پویش به همت اداره کل آموزش و پرورش، بسیج دانش آموزی، بسیج فرهنگیان سه هزار بسته تحصیلی ویژه دانش آموزان کم بضاعت توزیع کردیم تا در این روزها یاریگر دانش آموزان نیازمند باشیم.

پویش «نسیم مهر گلستان» برگزار شد/ توزیع ۱۳ هزار بسته لوازم‌التحریر

پویش «نسیم مهر گلستان» برگزار شد/ توزیع ۱۳ هزار بسته لوازم‌التحریر

پویش «نسیم مهر گلستان» برگزار شد/ توزیع ۱۳ هزار بسته لوازم‌التحریر

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha