• یکشنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ / ۲۳:۰۷
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1401062720136
  • منبع : نمایندگی گیلان

رئیس کل دادگستری گیلان:

مرمت و احیای پل چوبی کیاشهر هرچه زودتر اجرایی شود

مرمت و احیای پل چوبی کیاشهر هرچه زودتر اجرایی شود

ایسنا/گیلان رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه مرمت پل تاریخی کیاشهر باید با کارشناسی دقیق و علمی و اظهار نظر افراد متخصص در این زمینه صورت گیرد، گفت: مرمت و احیای پل چوبی هرچه زودتر اجرایی شود.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در حاشیه بازدید از پل چوبی کیاشهر، با اشاره به مفهوم عدالت، تصریح کرد: عدالت به معنای توازن است و اگر در جامعه ای توازن نباشد جز کاستی و نارسایی نتیجه ای حاصل نخواهد شد.

وی با بیان اینکه یک قدرت متوازن می تواند زمینه ساز اقدامات مبارکی در جامعه باشد گفت: همه مجموعه ها و نهادها باید در کنار یکدیگر و در راستای یک هدف مشخص تلاش نمایند.

رئیس کل دادگستری گیلان به شهردار کیاشهر دستور داد تا مرمت و احیای پل چوبی هرچه زودتر اجرایی شود و افزود: مرمت این سازه چوبی باید با کارشناسی دقیق و علمی و اظهار نظر افراد متخصص در این زمینه صورت گیرد.

حجت الاسلام خلیلی همچنین خاطرنشان کرد: در کنار مرمت و احیای پل، سازه ها و آلاچیق هایی نیز در جهت زیبایی و تلطیف فضا و متناسب با این مکان ساخته شود و پیشرفت کار نیز باید به رئیس حوزه قضایی کیاشهر گزارش گردد.

احمد آقایی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان نیز، با اشاره به پیشینه تاریخی بندر کیاشهر اظهار کرد: جلوه گری طبیعت در این منطقه خصوصا استقرار پل چوبی کیاشهر به مساحت یک کیلومتر در تالاب بین المللی بوجاق بستری برای جذب گردشگر و اشتغال جوانان منطقه است.

وی با بیان اینکه به لحاظ غفلت ورزی مدیران گذشته پل تاریخی کیاشهر کیفیت خود را از دست داده است گفت: ریاست کل دادگستری استان پس از بازدید، دستور مرمت و به سازی سریع این پل را صادر کرد.

آقایی یادآور شد: زیباسازی ساحل بندر کیاشهر باید توسط شهرداری این منطقه به بهترین صورت انجام شده و مسیر قایقرانی آن نیز لایروبی گردد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha