• شنبه / ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401061914229
  • منبع : نمایندگی مازندران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

تاسیس دانشکده علوم پزشکی غرب استان در راستای توسعه‌ خدمات است

تاسیس دانشکده علوم پزشکی غرب استان در راستای توسعه‌ خدمات است

ایسنا/مازندران رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، توسعه خدمات کمی و کیفی در سطح استان را از اهداف مهم استراتژیک دانشگاه برشمرد و گفت: تاسیس دانشکده علوم پزشکی غرب استان در ذیل مجموعه های این دانشگاه یکی از توفیقات در همین راستاست و یک امتیاز ویژه برای حوزه سلامت استان است.

فرهاد غلامی با اعلام خبر فوق در جمع خبرنگاران گفت: همکاران با ایثار و تلاش خود توانستند با پوشش ۹۰ درصدی واکسیناسیون و مراقبت های بسیار خوب در بخش های درمانی، در کنترل بیماری کووید ۱۹ نتایج خوبی بدست آورند.

غلامی تدوین و اجرای برنامه استراتژیک ۵ ساله را از مهمترین برنامه های دانشگاه عنوان کرد و افزود : احداث بیمارستان ۱۱۰۰ تخت خوابی ساری یکی از برنامه های مهم حوزه سلامت است که با راه اندازی آن شاهد توسعه خدمات در بخش درمان منطقه باشیم.

وی، توسعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران از نظر کمی و کیفی و گسترش خدمات حوزه سلامت در سطح استان را یکی دیگر از اهداف مهم استراتژیک دانشگاه عنوان کرد و تاسیس دانشکده علوم پزشکی غرب استان در ذیل مجموعه های این دانشگاه یکی از توفیقات در همین راستا دانست و افزود : راه اندازی این دانشکده یک امتیاز ویژه برای حوزه سلامت استان است تا دانشگاه علوم پزشکی مازندران از طریق آن بتواند خدمات خود را در حوزه های مختلف در غرب استان توسعه دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای گسترش خدمات خود، در راستای راه اندازی دانشکده های مختلف در شهرستان هایی از مناطق بلوک بندی شده استان که از نظر امکانات و تجهیزات آموزشی و درمانی مهیا باشند و بتوانند به عنوان مرجع در این مناطق فعالیت کنند برنامه دارد، افزود: در آینده نزدیک امیدواریم شاهد راه اندازی دانشکده علوم پزشکی در آمل نیز باشیم.

کمک ۲ میلیارد تومانی خیران مازندران برای تامین داروهای زائران اربعین

غلامی همچنین در ادامه اعلام کرد: خیران سلامت برای تامین داروهای مورد نیاز زائران اربعین امسال ۲ میلیارد تومان به موکب‌های مازندرانی مستقر در عراق کمک کردند و با مشارکت خیران و اعتبار این دانشگاه توانستیم این داروها را خریداری کنیم تا برای ارائه خدمات پزشکی توزیع شود.

این مقام مسئول افزود: ۳۰۰ نفر از پزشکان اعزامی مازندرانی تا بازگشت همه زائران استان در موکب‌های مستقر در عراق حضور دارند و آماده ارائه خدمات پزشکی هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha