• شنبه / ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۲:۱۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401061209253
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

«در مسیر بالندگی» برگزیدگان خود را شناخت

«در مسیر بالندگی» برگزیدگان خود را شناخت

ایسنا/اصفهان اولین رویداد «در مسیر بالندگی» به مناسبت چهل و دومین سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان و با رقابت کارمندان بخش‌های مختلف این نهاد در سه حوزه دستاورد، تجربه و ایده برگزار شد.

در این رویداد که به دلیل تأکید ریاست جهاد دانشگاهی واحد اصفهان بر اهمیت روایت، به شکلی نوآورانه و روایت‌محور برنامه‌ریزی‌شده بود، کارمندان در حوزه‌های معاونت‌ فرهنگی، آموزش، پژوهشی و پشتیبانی در سه بخش دستاورد، تجربه و ایده به رقابت پرداختند.

در اولین رویداد در مسیر بالندگی، «مهدی ژیان‌پور» رئیس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان ضمن ارائه بخشی از فعالیت‌های این نهاد تأکید کرد که در دنیای امروز بهترین قصه‌گو برنده است و ما نیز باید روایت درستی از جهاد دانشگاهی ارائه کنیم.

تأکید داوران بر ارزشمندبودن اقدام نوآورانه جهاد 

همچنین«سعید ابراهیمی» معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان و مدیر سابق پژوهش خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان، «ساناز منصف» مدیر شرکت دانش‌بنیان کارنوی سلامت پارسیان و مشاور حوزه کسب‌وکار در مرکز نوآوری اسنوا تک، «کورش خسروی دارانی» رئیس سابق مرکز کارآفرینی دانشگاه اصفهان، دبیر اسبق منطقه ویژه علم و فناوری استان اصفهان و عضو سابق شورای شهر اصفهان و همچنین «جواد راستی» استادیار گروه مهندسی پزشکی دانشگاه اصفهان و مدیر سابق نوآوری، امور فناوری و مرکز رشد دانشگاه اصفهان، به‌عنوان داوران اولین رویداد «در مسیر بالندگی» حضورداشته و با تأکید بر اینکه ارائه دستاوردها و تجارب و ایده‌های جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برای نخستین‌بار در کشور به شکلی روایت‌گونه انجام شد، رویداد «در مسیر بالندگی» را اقدامی ارزشمند خواندند که می‌تواند به‌عنوان یک الگو در سایر نهادها مورداستفاده قرار گیرد.

برگزیدگان اولین رویداد «در مسیر بالندگی»

در اولین رویداد «در مسیر بالندگی» که روز گذشته (جمعه ۱۱ شهریورماه) در سالن شماره یک سیتی سنتر اصفهان برگزار شد گروه‌های برتر در سه بخش دستاورد، تجربه و ایده با نظر هیئت‌داوران به شرح زیر معرفی شدند:

در بخش دستاورد:

«خبرنگاری بحران» با حضور آیدا علی‌اکبری، نرگس شفیعی، سمیرا قاسمی، ریحانه سادات سجادی و شیرین مستغاثی از حوزه معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان رتبه اول را به دست آورد و «صد و چند نفر» با حضور الهه رئیسی، نرگس یکدانه و اسماعیل آجریان از معاونت پشتیبانی حائز رتبه دوم شد.

در بخش تجربه:

«قطار پژوهش» با حضور مینا کشانی همدانی و پرستو دارویی از حوزه معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی اصفهان رتبه برتر را به دست آورد.

در بخش ایده:

«گواهی فرهنگ کار» از سمیرا قاسمی و در حوزه معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان عنوان برگزیده را به دست آورد.

همچنین دو گروه «دستم بگیر و پا به پا ببر» با حضور اعظم آقایاری، رسول ساعدی، کیمیا اقبال، معصومه جعفری و محبوبه خوبرویان و همچنین «در تاریکی شمعی روشن کنید» با حضور سهیلا حیدری، هردو از معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان به‌عنوان گروه‌های برتر این رویداد از نگاه مخاطبان معرفی شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha