• شنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۰
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401060503733
  • منبع : نمایندگی اردبیل

به همت انتشارات جهاد دانشگاهی اردبیل؛

کتاب اصول و راهکارهای بهینه هتلداری و میهمان نوازی منتشر شد

کتاب اصول و راهکارهای بهینه هتلداری و میهمان نوازی منتشر شد

ایسنا/اردبیل انتشارت جهاد دانشگاهی استان اردبیل کتاب« اصول و راهکارهای بهینه هتلداری و میهمان نوازی: با تاکید بر اخلاق حرفه ای و منایع انسانی» با رویکردی به حوزه علوم انسانی به ویژه هتلداری و گردشگری را منتشر کرد.

این کتاب توسط دکتر کامبیز  نیکنام فعال گردشگری و مدرس دانشگاه، در استان اردبیل به رشته تحریر درآمده است.

کتاب« اصول و راهکارهای بهینه هتلداری و میهمان نوازی» در راستای ضرورت تالیف منبع علمی و کاربردی برای دانشجویان و فعالان هتلداری و مراکز اقامتی و نیز جهت آشنایی با مشخصات و ملزومات مدیریت اماکن اقامتی برای فعالان گردشگری نگارش یافته است.

در این اثر هتلداری به عنوان یکی از مهم ترین متغیرهای سیستم پویای گردشگری و بخش های دارای ارزش افزوده اقتصاد خدمات گردشگری ذکر شده است که موفقیت گردشگری تا حدود زیادی به در دسترس بودن و کیفیت تسهیلات اقامتی و رضایت میهمانان بستگی دارد، این موضوع با توجه به تغییر سبک زندگی و شیوه گذران اوقات فراغت و آگاهی گردشگران حائزاهمیت می باشد.

در این کتاب تاکید شده است که هتل های امروزی بایستی قدرت تلفیق صنعت( علم)، نوآوری و فناوری را داشته باشند تا بتوانند خدمات و تسهیلان مشتریان را پیش بینی، بسته بندی و ارائه نمایند.

در کتاب « اصول و راهکارهای بهینه هتلداری و میهمان نوازی» سعی شده است، مبانی و ساز و کارهای ایجاد فضایی دلنشین برای مشتریان با سلایق و ذائقه های گوناگون و هوشمندی در میزبانی و میهمان نوازی بصورت کاربردی تبیین و راهکارهای مفیدی ارائه گردد، در نتیجه بهترین و موثرترین راه کسب مزیت رقابتی در شرایط فعلی، کارآمدکردن سازمان ها و به عبارتی به کارگیری افراد ماهر، خلاق و علاقه مند می باشد و این مهم بدون درنظر گرفتن مدیریت استراتژیک منابع انسانی و نگرش سیستمی به بازاریابی و پیشبرد سازمان هتل، مقدور نخواهد بود.

کتاب  « اصول و راهکارهای بهینه هتلداری و میهمان نوازی» ۱۶۸ صفحه ای، در ۱۰ فصل گردآوری شده است و به قیمت ۱۰۰۰۰۰۰ ریال در دسترس علاقمندان قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha