به گزارش ایسنا به نقل از پرشین موبایل، با توجه به بالا رفتن قیمت موبایل های نو و در پی آن با پایین آمدن قدرت خرید مردم برای موبایل جدید، تعمیر موبایل نسبت به تعویض آن کار منطقی و مقرون به صرفه تری است . لذا یک سری موارد مهمی است که باید قبل از سپردن گوشی به تعمیرگاه به آن توجه کرد.
عمده شکایات مردم از تعمیرگاهها در اتحادیه تعمیرات موبایل، مربوط به خرابی بعد از تعمیر میباشد که با توجه به نداشتن رسید یا قبض تعمیر نمیتوانند ثابت کنند که قبل از سپردن موبایل به تعمیرگاه، موبایلشان آن ایراد را نداشته. حتما توجه داشته باشید که بعد از خراب شدن موبایلتان، آن را به هرجایی برای تعمیر نبرید و به اندازه کافی برای یافتن تعمیرگاه خوب تحقیق کنید.
نکاتی که برای سپردن موبایل به تعمیرگاه مهم می باشد:
- داشتن جواز تعمیرات از اتحادیه مربوطه
- بکارگیری از تکنسین مجرب و با تجربه
- مجهز بودن به ابزار و دستگاههای تعمیراتی بروز و پیشرفته
- اعطای قبض پذیرش با جزئیات کامل خرابی و مشخصات ظاهری موبایلتان قبل از تعمیر
- اعطای فاکتور تعمیر با ذکر نوع تعمیر و کیفیت قطعات بکار رفته در آن و مدت گارانتی بعد از تعمیر
تعمیرات تخصصی پرشین موبایل، با بهره مندی از مجربترین تکنسینها و مجهز به دستگاههای بروز تعمیرات موبایل، یکی از بهترین گزینهها برای تعمیرات موبایل میباشد که با اعطای قبض پذیرش و ارائه ضمانت تعمیر به شما این اطمینان را می دهد که به هیچ یک از مشکلات ذکر شده بر نمیخورید و میتوانید از گوشی خود با خیال آسوده استفاده کنید.
شما میتوانید برای مشاوره قبل از تعمیر و درخواست تعمیر با شماره تماس های 02146018276 – 02146015744 و یا مراجعه به سایت www.persianmobile.ir با این مجموعه در ارتباط باشید و با اطمینان خاطر و آگاهی کامل راجع به خرابی و هزینه تعمیر گوشی خود، آن را به دست تعمیر بسپارید.
انتهای رپرتاژ آگهی
نظرات