• چهارشنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۷
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 1401060201384
  • خبرنگار : 71533

رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر داد

تصمیم‌گیری درباره افزایش حقوق کارمندان تا پایان شهریور نهایی می‌شود

تصمیم‌گیری درباره افزایش حقوق کارمندان تا پایان شهریور نهایی می‌شود

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در حال بررسی است و در صورت تامین منابع طی همین ماه تصمیم‌گیری و در نهایت لایحه برای تصویب به مجلس ارایه می شود.

به گزارش ایسنا، مسعود میرکاظمی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در پاسخ به این پرسش که اصلاحیه لایحه بودجه ۱۴۰۱ به کجا رسیده است، اظهار کرد: در حال حاضر همان چند موردی است که فرستاده شده بود. مورد تازه‌ای از طرف دولت فرستاده نشده است.

وی افزود: در این زمینه، یک بحث مربوط به یارانه بود که قرار بود اگر قیمت‌ها تا شهریور اصلاح نشود، میزان یارانه بر اساس آن قیمت تنظیم شود که الان ما باید اصلاحیه یارانه را بدهیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: درباره افزایش حقوق کارمندان در حال بررسی هستیم تا اگر منابع آن تامین شود، تا شهریور تصمیم‌گیری شود و برای سیر مراحل تصویب به مجلس برود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۰ ۰۱:۰۶

خواهشا پیگیر وضع کارمندان دولت باشید با تورم 45درصدی... آیا افزایش 10 درصدی انصاف هس واقعا

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۰ ۱۲:۳۹

با سلام ،این میر کاظمی فقط وفقط با بازنشستگان سر خصومت دارد هر چه به نفع بازنشسته باشد دنبال بهانه میگردد اعتبار نیست خدا لعنت کند کسانیکه در حق دیگران را پایه مال میکنند

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۰ ۱۵:۲۶

سلام. امیدواریم که این دو طرح (افزایش ده درصدی و فوق العاده ویژه) تصویب بشه چون واقعاً امثال بنده با این حقوق ۵ تومنی نمی‌تونیم زندگی کنیم. همچنین امیدوارم واسه فرهنگیان هم اعمال بشه و بعداً نگید چون فرهنگیان رتبه بندی اجرا شده دیگه نباید فوق العاده ویژه و.... بهشون تعلق بگیره چون بودجه رتبه بندی جداست و همه می‌دونن. به امید تصویب این دو طرح و سربلندی دولت انقلابی رییس جمهور منتخب ملت ایران

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۱۵ ۲۱:۱۶

به استناد ماده 125قانون مدیریت خدمات کشوری، ضریب افزایش حقوق کارکنان سایر سطوح بگیر شاغل و بازنشسته باید معادل تورمی باشد که بانک مرکزی در اسفند ماه آن را اعلام کرده است . این یعنی برای سال 1401حقوق کارکنان غیر حداقل بگیر به جای افزایش 10درصد می‌باید حدود 40 درصد افزایش می یافت سی درصد باقی مانده چی شد ؟ در جیب کی رفت ؟ آیا این بیعدالتی نیست ؟مردم به حق و حقوق خودشان واقف هستند چرا حقمان را کم و با منت و تاخیر می دهید ؟؟؟؟؟؟؟