• سه‌شنبه / ۱ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۲:۲۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401060100026
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تاکید کرد

آمار پایین عضویت کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در صندوق هنر/ حمایت از فعالان فرهنگ و رسانه استان

آمار پایین عضویت کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در صندوق هنر/ حمایت از فعالان فرهنگ و رسانه استان

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حمایت تسهیلاتی از جامعه فرهنگ، هنر و رسانه های استان ضروری است.

امین درخشان دوشنبه شب در دیدار مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در یاسوج با اصحاب رسانه، افزود: استان ما لبریز از پتانسیل بوده و هنرمندان استان نیز ظرفیت‌های بسیار بالایی داشته و در عرصه‌های جهانی نیز موفقیت‌های زیادی را به دست آوردند.

وی با بیان اینکه نرم حمایتی از استان به وسیله صندوق اعتباری هنر پایین‌تر از سایر مناطق است، اظهارکرد: بخشی از این موارد به تسهیل گری برمی گردد که باید نسبت به رفع مشکلات افراد در نوبت این صندوق تمهیدات لازم بکار گرفته شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود شرایط و ضوابط در نظر گرفته شده و مستندات نسبتاً سختگیرانه برای استان تسهیل شده تا بخش‌های مختلف جامعه هنر و فرهنگ و… از آن بهره ببرند.

درخشان از توسعه چترهای حمایتی برنامه ریزی شده فرهنگی در سطح کشور تقدیر و تصریح کرد: استفاده از این ظرفیت‌ها در استان مورد تاکید است.

وی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه را از مهمترین آسیب دیدگان شیوع کرونا دانست و ادامه داد: بسیاری از مؤسسات قرآنی_ فرهنگی و هنری از شیوع کرونا به سمت تعطیلی رفته و با خسارت زیادی مواجه شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار در نظر گرفتن تسهیلات برای فعالان فرهنگ و هنر این استان شد و گفت: اصحاب رسانه نیز باید در این سبد حمایتی دیده شود.

به گزارش ایسنا، درخشان با تاکید بر رفع مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر در تمام مناطق استان، بیان کرد: نگاه ما به سفر مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، توجه و دیده شدن تمام نقاط استان است.

وی ادامه داد: جشنواره فیلم فجر سال گذشته میزبان دو اثر سینمایی از این استان بود، همچنین در حوزه کاریکاتور و عکس هنرمندان استان دارای رتبه جهانی هستند و در عرصه‌های مختلف خوشنویسی رسانه، قرآن و نمایش حرف‌هایی برای گفتن داریم با وجود این همه ظرفیت آمار و ارقام استان در سبد صندوق هنر پایین است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha