• سه‌شنبه / ۱ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۳:۵۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1401053122873
  • خبرنگار : 90047

بایبوردی: فینال کشورهای اسلامی برایم رقابتی رویایی‌ بود

بایبوردی: فینال کشورهای اسلامی برایم رقابتی رویایی‌ بود

برنده مدال طلای بازیهای کشورهای اسلامی در کامپوند انفرادی زنان گفت: کسب مدال طلا در فینال کامپوند انفرادی یکی از رویایی‌ترین رقابتی بود که هیچ وقت تکرار نمی‌شود.

گیسا بایبوردی در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد خود در بازیهای کشورهای اسلامی، اظهار کرد: با کسب دو مدال نقره و طلا در میکس تیم و کامپوند انفرادی عملکردم راضی کننده بود و به آن چیزی که برنامه‌ریزی کرده‌ بودم دست یافتم. در حقیقت در این بازیها برای دستیابی به اهدافم تا جایی که توانستم تلاش کردم و چیزی کم نگذاشتم.

وی گفت: فینال کامپوند انفرادی یکی از رویایی‌ترین و بهترین رقابتی بود که در طول ورزش حرفه‌ای خود انجام دادم و واقعا از تیر زدن خود لذت بردم، با وجود این که 2 امتیاز از حریف ترکیه‌ای خود که یکی از برترین‌های دنیا در کامپوند زنان است، عقب افتاده بودم اما در ناباوری توانستم شکست دهم و به مدال طلای این رقابتها دست پیدا کنم.

عضو تیم ملی کامپوند زنان در پاسخ به این پرسش که آیا انتظار کسب دو مدال در این بازیها را داشتید، افزود: برنامه‌ریزی من کسب دو مدال طلا بود که متاسفانه در فینال میکس تیم کامپوند میزبان شرایطی را در فینال مسابقات فراهم کرده بود که محقق نشد، چون بازیها به صورت زنده پخش می‌شد، دوربینی در زمین قرار داشت که در زوایای مختلف از صحنه مسابقات فیلم می‌گرفت، از سوی دیگر هر کشوری که با کماندار ترکیه رقابت داشت باید در خط دوم تیر می‌زد که همان لحظه شرایط به گونه‌ای بود که دوربین، دید ورزشکار را مختل می‌کرد، در رقابتهای میکس تیم به خاطر این مشکل یک تیر را از دست دادم و همین مساله از نظر ذهنی تاثیر بدی روی عملکرد ما داشت و سبب شد تا طلا را از دست بدهیم، اما در رقابتهای انفرادی به دلیل اعتراض مربیان به داوران هر چند دوربین حرکت داشت، اما مانع دید ورزشکار نبود و توانستم با اقتدار حریف ترکیه‌ای خود را شکست دهم و به مدال طلا دست پیدا کنم.

بایبوردی همچنین در ارزیابی از شرایط میزبانی گفت: هر چند تعداد تیم‌های شرکت‌کننده نسبت به مسابقات جهانی کم بود، اما ورزشکاران شرکت کننده همه عنوان دار و از برترین‌های تیروکمان در رشته کامپوند بودند، به طوری که در نیمه نهایی و فینال من با دو کماندار ترکیه رقابت داشتم که هر دو از قهرمانان جهانی و بهترین‌های رشته کامپوند بودند که شکست آنها به راحتی امکانپذیر نبود.

وی در پایان اظهار کرد: هر چند به لحاظ شرکت در مسابقات، سال پرترافیکی برای من بود اما شروع خوبی داشتم، در حال حاضر نیز با شرایط روحی خوبی که دارم تلاشم بر این است که خود را برای کسب مدال بازیهای آسیایی هانگژو چین آماده کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha