• یکشنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۰:۱۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401053021539

رئیس مرکز علمی کابردی جهاددانشگاهی شیراز:

امکان ثبت‌نام دانشجو برای ترم مهر در علمی کابردی جهاددانشگاهی فراهم شد

امکان ثبت‌نام دانشجو برای ترم مهر در علمی کابردی جهاددانشگاهی فراهم شد

ایسنا/فارس رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شیراز اعلام کرد که با بازگشایی سایت، امکان پذیرش دانشجو در دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور در این مرکز فراهم شده است.

طبایی‌فرد یکشنبه ۳۰ مرداد به خبرنگاران گفت: همزمان با سراسر کشور، مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شیراز نیز امکان پذیرش دانشجوی بدون کنکور را برای ترم مهرماه، در دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته، فراهم کرده است.

او با اشاره به اینکه زمان ثبت‌نام از علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در این مرکز آموزش عالی، از اول تا سوم شهریورماه تعیین شده است، گفت: دوره‌های پیش‌بینی شده در مقطع کاردانی شامل، فناوری اطلاعات، حسابداری-مالی، مترجمی زبان انگلیسی، بورس، بیمه، روابط عمومی، نرم افزار-برنامه نویسی کامپیوتری، مدیریت کسب و کار، تولید محتوای دیجیتال، حقوق خدمات مالی، توسعه دهنده وب، تجهیزات پزشکی-اتاق عمل و تجهیزات پزشکی- کنترل عفونی، است.

طبایی‌فرد افزود: داوطلبان دوره کارشناسی ناپیوسته، امکان ثبت نام در رشته‌های فناوری اطلاعات، مترجمی زبان انگلیسی، روابط عمومی، مدیریت کسب و کار اینترنتی، شبکه های کامپیوتری، حسابرسی، مدیریت بورس، مدیریت بیمه، و مهندسی کسب و کار دیجیتال را خواهند داشت.

او گفت: علاقمندان می توانند با مراجعه حضوری به مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شیراز به آدرس بولوار عدالت جنوبی، روبه روی کوچه ۲۱، برای ثبت نام حضوری و مشاوره اقدام کنند.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شیراز گفت: این واحد از قدیمی و معتبرترین مراکز آموزش عالی علمی کابردی کشور محسوب شده و با ارائه مدرک مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با پیشینه قوی، کادر علمی توانمند و امکانات آموزشی مناسب، زمینه ادامه تحصیل برای علاقه مندان را فراهم کرده است.

طبایی‌فرد با بیان اینکه اغلب کلاس‌های این واحد دانشگاهی عصرها برگزار می‌شود؛ گفت: متقاضیان شاغل در ادارات دولتی و خانواده های آنان هم این امکان را خواهند داشت که با ارائه معرفی نامه از سازمان یا نهاد مربوطه، از ۱۰ درصد تخفیف شهریه ثابت در طول مدت تحصیل خود بهره‌مند شوند.

این مقام مسئول یادآور شد که برای همه دانشجویان شاغل به تحصیل در این مرکز، مزایایی نظیر تخفیف استفاده از درمانگاه و دوره های آموزشی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی، صدور معافیت تحصیلی، پرداخت شهریه به صورت اقساط، وام دانشجویی و.... پیش‌بینی شده است.

طبایی‌فرد اعلام کرد که داوطلبین می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مرکز علمی کابردی جهاددانشگاهی شیراز به نشانی ir.ac.shirazjju.www، صفحه اینستاگرام این مرکز به نشانی jahad.markaz@ مراجعه کرده یا با تلفن های ۳۸۲۶۴۹۲۳-۰۷۱ و ۰۹۱۶۴۴۹۴۸۰۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha