• جمعه / ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۵:۴۷
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1401052820385
  • خبرنگار : 50444

امام جمعه بجنورد مطرح کرد:

دشمنی نظام غرب با دین و مکتب اسلامی/ کشوری جرأت حمله به ایران را ندارد

دشمنی نظام غرب با دین و مکتب اسلامی/ کشوری جرأت حمله به ایران را ندارد

ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: نظام غربی با دین و قرآن کتاب آسمانی ما دشمن است و نمی‌خواهد ما دین پیامبر و قرآن داشته باشیم.

حجت الاسلام رضا نوری در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه که در مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: اگر بخواهیم اقدامات غربی ها در مقابله با اسلام را عنوان کنیم به یک کتاب تبدیل می شود که توهین های بسیاری کرده و اقدامات زیادی نیز علیه اسلام انجام داده اند.

وی افزود: تمام جنگ های منطقه ما، نشات گرفته از آتش افروزی نظام غربی است عده ای خود باخته فکر نکنند که اگر به دامن غرب پناه ببرند به سعادت می رسند؛ بلکه هر که به آن ها پناه برد، جز بدبختی و فلاکت نصیبش نشد.

امام جمعه بجنورد با اشاره به در پیش رو بودن هفته دولت نیز بیان کرد: باید به همه افرادی که به مردم و نظام خدمت می‌کنند و مقابل زیاده‌خواهی دشمنان مقاومت می‌ایستند، فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت.

وی ادامه داد: نظام ما در چهار دهه گذشته دستاوردهای بسیاری داشته است که تبیین نشده و باید این کوتاهی در بیان دستاوردهای نظام جبران شود.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه به برکت نظام جمهوری اسلامی، ۹۸ درصد از روستاهای استان گازدار شده، بیش از ۹۰ درصد روستاها آب لوله کشی دارد و در بیشتر روستاها نیز تلفن ثابت و اینترنت برقرار است، افزود: مرزهای دانش در نظام مقدس جمهوری اسلامی در نوردیده شد و اکنون در حوزه های هسته ای، نانو واکسن و بسیاری دیگر از حوزه‌ها، پیشرفت های قابل ملاحظه ای داریم.

امام جمعه بجنورد گفت: در حوزه های دفاعی نیز افتخارات بسیار زیادی داریم که مایه افتخار و عزت جامعه اسلامی است؛ به گونه‌ای که اکنون کشورهای دنیا جرات حمله به ایران را پیدا نمی کنند و کشوری که خود را ابر قدرت دانسته و در رقابت تسلیحاتی با سایر کشور ها است در بعضی از موارد دست خود را به سوی ما دراز می کند که حاصل تلاش ها و مجاهدت های خدمتگزاران نظام و استعدادهای جوانان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha