• یکشنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ / ۰۹:۲۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401052316223
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس هیئت کشتی اردستان:

کشتی اردستان رو به رشد است

کشتی اردستان رو به رشد است

ایسنا/اصفهان رئیس هیئت کشتی شهرستان اردستان گفت: کشتی شهرستان اردستان در حال حاضر در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارد و تا چند سال آینده خبرهای خوبی از این رشته ورزشی خواهیم شنید.

محمود رهنما در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: دوره جدید فعالیت هیئت کشتی شهرستان اردستان از آبان‌ماه سال گذشته با هدف ارتقا و آموزش صحیح و علمی در بخش خردسالان و نونهالان آغاز شده است.

وی افزود: سال گذشته ورزش کشتی اردستان، ورزشکاری در رده‌های خردسالان و نونهالان نداشت ولی اکنون با برنامه‌های انجام شده بیش از ۱۲۰ کشتی‌گیر در رده‌های سنی خردسال، نونهالان و نوجوانان در شهرهای اردستان، زواره و مهاباد در حال آموزش و یادگیری این رشته ورزشی هستند.

رئیس هیئت کشتی شهرستان اردستان با بیان اینکه با توجه به پتانسیل ورزشکاران مستعد، راه‌اندازی سالن کشتی در شهرهای زواره و مهاباد یکی از اقدامات انجام شده در یکی دو ماه گذشته بوده، تصریح کرد: در شهرستان اردستان ورزشکاران با استعدادی وجود دارند که برای شکوفایی نیازمند حمایت هستند.

رهنما خاطرنشان کرد: سال‌های گذشته ورزش کشتی در اردستان به‌عنوان ورزش اول شهرستان فعال و پرشور بوده که در تلاش هستیم با حمایت‌های مسئولان و جذب کمک‌های خیرین این ورزش را به جایگاه اصلی خود برگردانیم.

وی با اشاره به جذب کمک‌های خیران در ورزش کشتی، گفت: با توجه به اینکه هیئت کشتی شهرستان اردستان هیچ‌گونه اعتبار دولتی و حمایتی ندارد، با رایزنی‌های انجام شده و با توجه به نیازی که وجود داشت ساختمان جدید سالن کشتی اردستان را با تأمین اعتبار یک خیر نیک‌اندیش به بهره‌برداری رساندیم و در یک ماه گذشته بیش از ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌های خیران را جذب کردیم.

رئیس هیئت کشتی شهرستان اردستان با گلایه از بی‌مهری اداره ورزش و جوانان شهرستان، گفت: اداره ورزش و جوانان اردستان تاکنون هیچ‌گونه حمایتی از هیئت ورزش کشتی نداشته و حتی یک خسته نباشید ساده را به ورزشکاران مدال‌آور و مربیان این رشته نگفته است.

رهنما عدم وجود فرهنگ ورزش قهرمانی در بین خانواده‌ها را یکی از مشکلات اجتماعی ورزش شهرستان عنوان کرد و گفت: نگاه خانواده‌ها به موضوع ورزش باید نگاه حمایتی و قهرمانی باشد، زیرا تقویت ورزش قهرمانی نیازمند همکاری بین بخشی است.

وی تأکید کرد: کشتی شهرستان اردستان در حال حاضر در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارد و با برنامه‌هایی که پیش بینی شده تا چند سال آینده خبرهای خوبی از این رشته ورزشی در سطح استان و حتی کشور خواهیم شنید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha