حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی شامگاه چهارشنبه ۱۹ مردادماه در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه های سفر هیات دولت به استان کرمان گفت: از یک ماه قبل مشکلات و مسائل مبتلا به استان کرمان رصد شده و بیش از ۴۰ مورد کلان و خاص شناسایی و به وزارتخانه های مربوطه ارجاع شده که از این میان، ۱۵ مورد بین دستگاهی بوده که در کارگروه های مربوطه مطرح و راهکارهای لازم در پایان سفر ارائه می شود.
وی با بیان اینکه در سفرهای رئیس جمهور به استان ها ارتباط دوسویه بین مدیران و مردم را برای نخستین بار برقرار کردیم اظهار کرد: مردم می توانند با نمایندگان تام الاختیار دستگاه های اجرایی مسائل خود را مطرح کنند و میز ارتباطات مردمی ایجاد شده است ضمن آنکه علاوه بر مرکز استان، در جنوب کرمان نیز هفت میز ارتباطی برقرار کردیم.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ نفر از نیروهای استان را برای سامانه ۱۱۱ ارتباطات مردمی و ثبت درخواست های تلفنی آموزش داده و مردم می توانند درخواست خود را بیان کنند افزود: از روز نخست درخواست های مردم در سامانه ثبت و از طریق پیامک کد رهگیری برای مردم ارسال می شود.
صالحی با بیان اینکه ارزیابی میزان رضایت از عملکرد مدیران را با هدف ایجاد اعتماد مردمی در سطح استان به صورت بازرسی های آشکار و پنهان و نحوه برخورد خادمان با مردم انجام داده ایم افزود: تمام تلاش ما این است در سفر استانی که فلسفه اصلی این است تا مدیران در فرصت های روزهای تعطیل تهران استفاده و در بین مردم حضور یافته و مشکلات آنها را حل کنند.
وی خاطر نشان کرد: در ۳۱ سفر استانی دولت که در کمتر از یک سال فعالیت دولت (که هر ۱۰ روز یک سفر انجام شده) صورت گرفته، تلاش کردهایم بتوانیم خدمتگزاری به مردم را با کمک مسئولان استان تا آخرین درخواست و مکاتبه انجام بدهیم تا مطالبه گری کنند و بتوانیم درخواست ها را اجابت کنیم.
انتهای پیام
نظرات