• سه‌شنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۷
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1401051813069
  • خبرنگار : 71588

واکنش جنبش جهاد اسلامی به تجاوزات امروز نظامیان صهیونیست در نابلس

واکنش جنبش جهاد اسلامی به تجاوزات امروز نظامیان صهیونیست در نابلس
شهید ابراهیم النابلسی

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به جنایت صبح امروز (سه شنبه) اشغالگران در نابلس، اعلام کرد، حمله به نابلس نیازمند یک انقلاب مردمی و نظامی از سوی تمامی فلسطینیان است.

به گزارش ایسنا، به نقل از صدی البلد، طارق عزالدین، سخنگوی رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی در جریان گفت‌وگویی مطبوعاتی خاطرنشان کرد، اشغالگران همچنان در حال ارتکاب جنایت‌های خود علیه ملت فلسطین در این سرزمین مبارک هستند و با تجاوز به شهر نابلس مرتکب حماقت جدیدی شده‌اند.

وی در ادامه افزود: از امروز به بعد هیچ عذر و بهانه‌ای برای هیچکس وجود ندارد. آنچه در نابلس رخ داد، نشان می‌دهد که اشغالگران مردم و مقاومت فلسطین را رها نخواهند کرد و جنایت‌های خود را به شنیع‌ترین شکل انجام خواهند داد.

طارق عزالدین همچنین اظهار داشت: امروز با یک سیاست جدید و تنش خطرناک نیروهای رژیم صهیونیستی مواجه شدیم و برای مقابله با این تجاوز باید موضع جدی و واقعی اتخاذ کرد.

وی از تمامی اقشار ملت فلسطینی خواست تا با اشغالگران مقابله کنند، سرعت و روند مقاومت را بالا ببرند و اشغالگران بهای این جنایت‌هایشان را بپردازند.

سخنگوی رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد، رژیم اشغالگر خون فلسطینیان را مباح می‌داند و به روشی بی‌سابقه جنایت‌هایی علیه ملت فلسطین در غزه، کرانه باختری و شهر قدس مرتکب می‌شود.

وی ادامه داد: ما یک ملت هستیم و اشغالگران تمامی سرزمین ما را اشغال کرده و بین یک گروه با گروه دیگر و یا یک کشور با کشور دیگر تفاوت قائل می‌شوند و تمامی مردم فلسطین را هدف قرار می‌دهند و این امر مستلزم متحد شدن و پاسخگویی به این جنایت‌ها است.

عزالدین در پایان گفت: آنچه در نابلس رخ می‌دهد، نیازمند یک انقلاب مردمی و نظامی از سوی همه فلسطینیان است، پس از امروز هیچ عذر و بهانه‌ای برای هیچکس وجود ندارد و مردم فلسطین باید بایستند و به گزینه مقاومت برای مهار این تجاوزات پایبند باشند.

پیشتر منابع خبری فلسطین از درگیری مسلحانه میان شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی و نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی در نابلس خبر دادند. همچنین در این درگیری "ابراهیم النابلسی" یکی از فرماندهان گردان‌های شهدای الاقصی وابسته به جنبش فتح در نابلس به شهادت رسید و شماری زخمی شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha