• سه‌شنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401051812909
  • خبرنگار : 30188

هافمن «رتبه یک برند محبوب مصرف‌کننده ایرانی» در سال ۱۴۰۱ شد

هافمن «رتبه یک برند محبوب مصرف‌کننده ایرانی» در سال ۱۴۰۱ شد

گروه صنعتی هافمن برای سومین بار عنوان «رتبه یک برند محبوب مصرف‌کننده ایرانی» در سال ۱۴۰۱ را در گروه کالایی پنجره‌های یوپی‌وی‌سی به دست آورد.

به گزارش ایسنا به نقل از هافمن، نهمین دوره نظرسنجی جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان، به‌عنوان گسترده‌ترین نظرسنجی مردمی برای انتخاب برندهای محبوب ایرانی در سال ۱۴۰۱، با حضور بیش از ۱۵۰۰ برند ایرانی به پایان رسید. در این جشنواره برند «هافمن» در گروه پروفیل دروپنجره یوپی‌وی‌سی، موفق شد با ثبت بالاترین آرا، رتبه یک برند محبوب در این گروه کالایی را به دست آورد.

این جشنواره همه‌ساله با حمایت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

هافمن «رتبه یک برند محبوب مصرف‌کننده ایرانی» در سال ۱۴۰۱ شد

بر این اساس، در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان که روز ۱۱ مردادماه ۱۴۰۱ در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، با اهدای گواهینامه و تندیس زرین از دکتر محمد حمیدیه، مدیرعامل گروه صنعتی هافمن تقدیر شد. آقای وهاب‌زاده به نیابت از دکتر حمیدیه لوح تقدیر و تندیس برند محبوب را از برگزارکنندگان جشنواره دریافت کرد.

هافمن «رتبه یک برند محبوب مصرف‌کننده ایرانی» در سال ۱۴۰۱ شد

گفتنی است، هافمن بیش از این نیز موفق به دریافت برند محبوب مصرف‌کننده ایرانی در ششمین و هشتمین جشنواره برند محبوب در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ شده بود.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha