معروف خسروی ۱۱ مرداد در جلسه شورای ترافیک خلخال اعلام کرد: از آغاز اجرای طرح قانونمند شدن تردد کامیونهای حامل شن و ماسه به مقصد استان گیلان ۶۱ درصد از مجموع ترددهای ماشینآلات سنگین حامل بار شن و ماسه اقدام به دریافت بارنامه کردهاند.
وی اظهار داشت: برایناساس از مجموع ۴ هزار ۸۲ دستگاه کامیون که در این مسیر تردد کردهاند، تنها ۲ هزار و ۴۵۴ دستگاه کامیون حامل بار شن و ماسه اقدام به دریافت بارنامه از شرکت مستقر در ابتدای محور خلخال به اسالم و تردد قانونمند در این محورها کردهاند.
رئیس اداره راهداری و حملونقل جادهای خلخال یادآور شد: تیرماه امسال ۳۱۶ دستگاه کامیون حامل بار بیتوجه به قانون منع تردد شبانه اقدام به تردد در ساعات ممنوعه و از ساعت ۸ شب الی ۶ صبح از این مسیر کردهاند.
خسروی افزود: در همین مدت ۵۱ دستگاه کامیون حامل بار شن و ماسه نیز در روزهای تعطیل که از نظر قانونی تردد کامیونهای حامل بار شن و ماسه ممنوع اعلام شده اقدام به تردد و حمل بار در این جاده کردهاند.
عضو شورای اداری شهرستان خلخال با اشاره به تخریب سطح آسفالت مسیرهای خلخال به استان گیلان یادآور شد: اعتبار موردنیاز برای ترمیم و بازسازی این محور در دو حوزه استانهای اردبیل و گیلان بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال برآورد شده که امسال ۳۰۰ میلیارد ریال برای بازسازی راه در حوزه خلخال و ۴۰۰ میلیارد ریال برای حوزه استان گیلان تخصیصیافته که این اعتبار ظرف دو سال برای بازسازی این محور هزینه خواهد شد.
رئیس اداره راهداری و حملونقل جادهای خلخال با بیان اینکه از آغاز عملیات اجرایی آسفالت راههای روستایی و بینشهری خلخال تا به امروز ۶ کیلومتر از مسیر راهها زیرپوشش آسفالت جدید رفته است، اظهار کرد: در سال جاری برای آسفالت ۴۶ کیلومتر از راههای ارتباطی روستایی و همچنین روکش آسفالت راههای بینشهری این شهرستان برنامهریزیشده که در مجموع برای اجرای این حجم از آسفالت ۶۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات راهداری و حملونقل جادهای هزینه خواهد شد.
انتهای پیام
نظرات