• پنجشنبه / ۶ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۵:۱۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401050604849
  • خبرنگار : 50452

قول وزیر بهداشت برای بهره‌برداری بیمارستان رزن در سال آینده

قول وزیر بهداشت برای بهره‌برداری بیمارستان رزن در سال آینده

ایسنا/همدان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیمارستان در حال احداث شهرستان رزن هم اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای بهره‌برداری این بیمارستان با بهترین تجهیزات تا سال آینده تمام تلاشم را می‌کنم.

به گزارش ایسنا، دکتر بهرام عین‌اللهی روز پنجشنبه در جریان سفر به شهرستان رزن در شورای ادرای این‌ شهرستان اظهار کرد: شهرستان رزن مهد پرورش بزرگان دین و فرهیختگان در حوزه‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه هدف از سفر دولت به مناطق مختلف کشور حل مشکلات براساس توان و بودجه است، تصریح کرد: کشور ما دشمنان زیادی دارد و خیلی‌ها نه تنها علاقه‌ای به حل این مشکلات ندارند بلکه هر روز به دنبال ایجاد مشکل جدید هستند.

وزیر بهداشت حل مشکلات کشور را در گرو همکاری، تلاش و احساس مسئولیت همگانی دانست و افزود: در جلسات اخیر، ژنو ایران را کشور موفق در حوزه سلامت عنوان کرد و این مرهون ایثارگری‌ها در عرصه‌های مختلف است.

عین‌اللهی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی هم تلاش سربازان حوزه سلامت فراموش نشدنی است، اظهار کرد: دشمن پیش از همه‌گیری کرونا سعی در تخریب کادر سلامت کشور به عنوان مخالفان آرمان‌ها را داشت و در تبلیغات سوء به این امر می‌پرداخت.

وی با بیان اینکه در همه‌گیری کرونا کادر بهداشت و درمان کشور با ایثار و مجاهدت خود از جان هموطنان دفاع کردند، اضافه کرد: حوزه سلامت ۳۰۰ شهید گرانقدر را در مقابله با کرونا تقدیم کشور کرد و با تلاش دانشمندان کشورمان هم اکنون زیر ساخت‌ها و توان لازم برای ساخت ۶ نوع واکسن داخلی در کشور فراهم است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: بیمارستان در حال احداث شهرستان رزن هم اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن ۳۰۰ میلیارد تومان مصوب شده است که قول می‌دهم تمام این‌مبلغ محقق شود.

عین‌اللهی با بیان اینکه داشتن بیمارستان کامل و مجهز حق تمام مردم این شهرستان است، افزود: تمام تلاشم را خواهم کرد تا این بیمارستان با بهترین تجهیزات سال آینده به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به لزوم تامین نیروهای این بیمارستان از نیروهای بومی اذعان کرد: برای ماندگاری نیروهای مورد نیاز بومی گزینی بهترین راهکار است تا ماندگاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به بومی گزینی ۲۰ درصدی در رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی این امر را ظرفیت مناسبی در ارتقا علمی مناطق مختلف عنوان کرد.

پس از جلسه شورای اداری شهرستان رزن، وزیر بهداشت در محل فرمانداری رزن با مردم شهرستان دیدار و گفت‌وگو و شخصا به دغدغه‌ها و مسائل آن‌ها رسیدگی کرد.

وی همچنین در حاشیه ملاقات عمومی با مردم دو نفر از شهروندان این شهرستان که دارای ناراحتی و بیماری چشمی بودند معاینه کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha