• سه‌شنبه / ۴ مرداد ۱۴۰۱ / ۰۹:۳۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401050402767
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردستان:

باند دوم محور اردستان-زواره به زودی زیر بارِ ترافیک می‌رود

باند دوم محور اردستان-زواره به زودی زیر بارِ ترافیک می‌رود

ایسنا/اصفهان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردستان گفت: با توجه به درخواست‌های مردم، حجم تردد و سرعتی که پیمانکار این پروژه دارد انتظار داریم این محور در ماه جاری زیر بار ترافیک برود.

ابوالفضل کوهی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردستان در راستای ایمنی عبور و مرور در محور اصفهان به اردستان اقدام به نصب ۹۱۰ عدد نیوجرسی ۴ متری در رفوژ میانی این محور کرده و حدود ۶۰۰ عدد دیگر نیاز است که در دستور کار این اداره قرار دارد.

وی با اشاره به روکش آسفالت دوم محور ترانزیت اردستان به کاشان، افزود: عملیات روکش آسفالت دوم این محور از حدفاصل پلیس راه به سمت خروجی اردستان به میزان ۱۲ کیلومتر انجام شده و در حال حاضر این عملیات از دو راهی اصفهان به سمت نائین در حال انجام است. با توجه به ضخامت آسفالتی که در این محور انجام می‌شود هر کیلومتر آسفالت در این محور حدود یک میلیارد و صد میلیون تومان برای سازمان راهداری هزینه دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردستان، تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده فاز یک روشنایی محور کمربندی اردستان با هزینه بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به اتمام رسید و فاز دوم این محور حدفاصل پمپ بنزین کمربندی تا خروجی شهر به سمت جنوب حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تا کمتر از یک ماه دیگر تکمیل می‌شود. همچنین فاز سوم این پروژه از زیرگذر شهر زواره به سمت پلیس راه اردستان در دست اقدام و بررسی است.

وی با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی روکش آسفالت باند دوم محور اردستان به زواره، گفت: با توجه به درخواست‌های مردم، حجم تردد و سرعتی که پیمانکار این پروژه دارد انتظار داریم این محور در ماه جاری زیر بار ترافیک برود.

کوهی در خصوص گلایه مردم درباره وضعیت آسفالت برخی از محورهای شهرستان، خاطرنشان کرد: مطالبه مردم بر حق است، ولی باید توجه داشت که وسعت جغرافیایی اردستان وسیع است و طبیعتاً تعداد جاده‌ها و خرابی آنها نیز زیاد است. در چند سال گذشته اقدامات خوبی برای روکش آسفالت محورهای مختلف انجام شده، ولی با توجه به حجم خرابی جاده‌ها هنوز نتوانسته رضایت مردم را داشته باشد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردستان، افزایش هزینه‌های آسفالت را یکی از دلایل وضعیت خرابی جاده‌ها عنوان کرد و گفت: میزان خرابی جاده‌های اردستان زیاد و اعتبار برای بهسازی آن اندک است که باید با صبوری و در عین حال پیگیری اعتبار لازم را دریافت کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha