• یکشنبه / ۲ مرداد ۱۴۰۱ / ۰۹:۱۷
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1401050200988

مدیرکانون فرهنگی هنری ۵ تن آل عبا بجنورد خبر داد:

اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه مجازی فرهنگی هنری غدیر در بجنورد

اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه مجازی فرهنگی هنری غدیر در بجنورد

ایسنا/خراسان شمالی برگزیدگان مسابقه مجازی فرهنگی هنری غدیر که به همت کانون فرهنگی هنری ۵ تن آل عبا بجنورد در ایام دهه امامت و ولایت برگزارشد، معرفی و تقدیر شدند.

میلاد قربانی، در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه مسابقه مجازی فرهنگی هنری غدیر در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری و نیز ورزشی توسط واحد فرهنگی  و تربیت بدنی کانون با همکاری ستاد فهمای خراسان شمالی و نیز پایگاه بسیج برگزار شد، اظهار کرد: در مجموع ۷۸ اثر در بخش‌های مختلف معرفی شدند که ۱۱ اثر داستان کوتاه، ۲۳ اثر دلنوشته، ۲۶ اثر نقاشی، ۱۲ اثر دکلمه، ۸ اثر مقاله نویسی با محوریت غدیر، امامت ولایت به دبیرخانه مسابقه رسید  که پس از داوری برندگان معرفی شدند.

مدیرکانون  فرهنگی هنری پنج تن آل عبا بجنورد، «محمد حسین صالحی»، «ابوالقاسم صادقی»، «مرضیه کرامتی» را برگزیدگان بخش داستان کوتاه معرفی کرد و افزود: «میلاد نعیمی»، «ملیکا فلاح»، «مهشید الهی» در بخش دلنوشته  و نیز «امیر عباس قارداش پور»، «زینب هاشمی»، «مرضیه شادل» در بخش نقاشی انتخاب شدند.

وی همچنین به برگزیدگان بخش رقابتی آثار در قالب دکلمه و مقاله نویسی با محوریت غدیر، امامت و ولایت اشاره کرد و اسامی را به ترتیب اینگونه نام برد: «فاطمه حسین پور»، «نرگس محمدی»، «ریحانه نورانی» ارائه دهنده آثار دکلمه برتر و «امین باقری»، «محسن امامی»، «فاطمه گوهرآب» در بخش مقاله نویسی به عنوان برگزیده از سوی داوران معرفی شدند.

قربانی به بخش ورزشی این مسابقات نیز اشاره کرد و گفت: این مسابقات نیز  در دو رده سنی ۸ تا ۱۲ سال و رده سنی جوانان ۱۲تا ۱۸ سال طراحی و اجرا شد که علاقمندان با رقابت در رشته ورزشی پینگ پنگ  «محمد کریمی»، «میلاد شادل»، «محمد رضاپور» در رده سنی نوجوانان ۸ تا ۱۲ سال توانستند برنده این مسابقات شوند.

مدیر کانون فرهنگی هنری پنج تن آل عبا بجنورد  ادامه داد: در این مسابقه «مهدی غلامی»، «جوادمحمدی» و «احمد نورانی»  در رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال حائز رتبه برتر شدند.

 وی «محسن گوهرآب»، «محمد کریمی»، «حسین قلی‌زاده» در رده سنی نوجوانان ۸ تا ۱۲ سال و سید «صادق صالحی‌نژاد»، «محسن یزدانی» و «محمود احمدی» نیز در رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال برنده مسابقه شدند.

وی برگزاری مراسم جشن و مولودی خوانی و تکریم سادات  و تقدیر از فعالان مسجدی، توزیع بیش از ۵۰۰ قرص نان به صورت رایگان، طبخ و توزیع یک هزار پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند را از دیگر برنامه‌های این کانون در ایام عیدانه دهه امامت و ولایت نام برد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha