• یکشنبه / ۲۶ تیر ۱۴۰۱ / ۱۶:۳۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401042517248
  • خبرنگار : 30188

اهمیت یادگیری و آموزش ری اکت

اهمیت یادگیری و آموزش ری اکت

در بین زبان‌هایی که برای توسعه‌ی وب از آن‌ها استفاده می‌شود، JavaScript محبوبیت بسیاری در میان توسعه‌دهندگان دارد. با این حال، برای پرهیز از کدنویسی مجددِ توابع تکراری، کتابخانه‌های جاوا اسکریپت برای کمک به توسعه‌دهندگان ایجاد شده‌اند. یکی از محبوب‌ترین کتابخانه‌های جاوا اسکریپت، React JS است. React یک کتابخانه جاوا اسکریپت متن‌باز است که به طور گسترده برای ایجاد رابط‌های کاربری پویا و ریسپانسیو استفاده می‌شود. به دلیل معماری مبتنی بر کامپوننت، ری‌اکت یک راه‌حل بسیار کارآمد برای توسعه‌ی سریع و مقیاس‌پذیرِ فرانت‌اندِ برنامه‌های وب و تلفن همراه شناخته می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از کوئرا ، امروزه React به طور گسترده توسط اکثر شرکت‌های توسعه‌دهنده برای سهولت در روند توسعه وب‌اپلیکیشن‌ها استفاده می‌شود. اما چه چیزی باعث محبوبیت و موفقیت بی‌نظیر ری‌اکت شده است؟ در ادامه ویژگی‌های کلیدی ری اکت را برشمرده و مزایای یادگیری و استفاده از آن را شرح می‌دهیم.

یادگیری آسان

یادگیری ری‌اکت در مقایسه با سایر کتابخانه‌ها، فریم‌ورک‌ها یا زبان‌های برنامه‌نویسی بسیار آسان است و این مسئله احتمالاً مهم‌ترین دلیل برای استفاده از این کتابخانه است. مطمئن باشید با دانش اولیه‌ی جاوا اسکریپت و شرکت در دوره‌های آموزش برنامه نویسی و آموزش ری اکت، می‌توانید به‌راحتی و در کمترین زمان وب‌اپلیکیشن‌های زیبایی را با ری‌اکت بسازید.

فرصت‌های شغلی عالی

در حال حاضر React در صدر حوزه‌ی توسعه وب‌اپلیکیشن‌ها قرار دارد و شرکت‌های زیادی از آن استفاده می‌کنند. این امر متعاقباً باعث افزایش تقاضا برای استخدام برنامه‌نویسان ری اکت در سراسر دنیا شده و بازار کار گسترده و فرصت‌های شغلی زیادی را برای برنامه‌نویسان ری اکت فراهم آورده است. اگر آگهی‌های استخدام برنامه نویس را بررسی کنید، متوجه می‌شوید که بازار کار React نسبت به رقبای دیگرش مانند Vue.js و Angular بسیار پررونق‌تر است و بخش زیادی از آگهی‌های استخدام مربوط به استخدام برنامه نویس ری اکت است.

پتانسیل درآمد بالا

هر کسب‌وکار یا استارت‌آپی برای رشد خود نیاز به وب‌سایت و اپلیکیشن دارد و برای توسعه‌ی آن‌ها نیز به توسعه‌دهندگان وب نیاز دارد. در حال حاضر React در صدر حوزه‌ی توسعه‌ی وب‌اپلیکیشن‌ها قرار دارد و کار در آن به شما این امکان را می‌دهد که وظایف را بین فرانت‌اند و بک‌اند تقسیم کرده و فرصت کار در هر دو حوزه را پیدا کنید. بنابراین یادگیری React آینده شغلی شما را تضمین و قدرت درآمد شما را به شکل قابل‌توجهی افزایش می‌دهد.

کامپوننت‌های قابل استفاده مجدد

ری‌اکت مبتنی بر کامپوننت است و به شما این را امکان می‌دهد که کامپوننت‌های متعددی را طراحی کرده و مجدداً از آن‌ها در برنامه‌های دیگر استفاده کنید. قابلیت استفاده‌ی مجدد از کامپوننت‌ها یکی از مزیت‌های بارز برای توسعه‌دهندگان است که می‌تواند زمان توسعه‌ی برنامه‌ها را به میزان چشم‌گیری کاهش دهد.

جامعه‌ی گسترده

React جامعه‌ای گسترده از توسعه‌دهندگان دارد که به حفظ و رشد این کتابخانه متن‌باز کمک می‌کنند. توسعه‌دهندگان بسیاری از سراسر دنیا نسخه‌های جدید و ابزارهای متنوعی را طراحی کرده و اجزای خود را در این کتابخانه مشارکت می‌دهند. با داشتن این جامعه‌ی قوی، همه‌ی سؤالات شما به‌سرعت پاسخ داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات کاملی درمورد آخرین به‌روزرسانی‌های این کتابخانه کسب کنید.

رویکرد Native

React Native بر پایه‌ی جاوا اسکریپت و ری‌اکت است و همه‌ی ویژگی‌های React در React Native هم صدق می‌کند. با React Native امکان ساخت برنامه‌های اندروید و iOS با کامپوننت‌های یکسان وجود دارد. شما کد را یک بار می‌نویسید و از آن برای ساخت برنامه‌های iOS ،Android و وب استفاده می‌کنید. بنابراین با ری‌اکت سرعت توسعه‌ی اپلیکیشن‌ها به‌ طور قابل‌توجهی افزایش می‌یابد.

سئوفرندلی

ری‌اکت به شما امکان ساخت رابط کاربری که در موتورهای جستجوی مختلف به راحتی قابل‌دسترسی هستند را فراهم می‌آورد. از آنجایی که همه‌ی فریم‌ورک‌های جاوا اسکریپت مناسب سئو نیستند، این ویژگی مزیت بزرگی برای ری‌اکت به شمار می‌رود. از این گذشته، سرعت سایت نقش بسزایی در بهینه‌سازی سئو دارد. React JS زمان بارگذاری را به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد که موجب بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو می‌شود.

تست‌پذیری

برنامه‌های نوشته‌شده با این کتابخانه قابلیت تست‌پذیری سریعی دارند و به راحتی می‌توان آن‌ها را مورد ارزیابی قرار داد. در ری‌اکت می‌توانیم کامپوننت‌ها، توابع و پارامترها را با حالت‌ها و خروجی‌های موردنظرمان تست کنیم. این گزینه ویژگی مثبتی برای ری‌اکت به شمار می‌رود و باعث افزایش دقت و صرفه‌جویی در زمان توسعه می‌شود.

سریع و کارآمد

وقتی صحبت از سرعت و کارایی به میان می‌آید، React JS حرف اول را می‌زند. ری‌اکت با هدف صرفه‌جویی در تلاش و زمان طراحی شده است. به جای نوشتن خط‌به‌خط کل برنامه، می‌توان از الگوها و توابع از پیش‌ ساخته‌شده‌ی ری‌اکت برای ساخت برنامه‌های مقیاس‌پذیر، جذاب و با سرعت فوق‌العاده استفاده کرد.

آموزش ری اکت (React) در کوئرا کالج

اگر به یادگیری ری اکت علاقه‌مند هستید و تمایل دارید با یکی از محبوب‌ترین کتابخانه‌های جاوا اسکریپت آشنا شوید، دوره آموزش ری اکت (React) کوئرا کالج گزینه خوبی برای شما خواهد بود. این دوره مناسب توسعه‌دهندگانی است که اکنون می‌خواهند با به‌کارگیری ری‌اکت، رابط‌های کاربری زیبا و با پرفورمنس بالا را در کوتاه‌ترین زمان ممکن خلق کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha