• سه‌شنبه / ۲۱ تیر ۱۴۰۱ / ۱۵:۴۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401042114548
  • خبرنگار : 30077

رقابت ۲۱ ایده در رویداد ملی استارتاپی مواد و تجهیزات پزشکی جهاددانشگاهی استان سمنان

رقابت ۲۱ ایده در رویداد ملی استارتاپی مواد و تجهیزات پزشکی جهاددانشگاهی استان سمنان

ایسنا/سمنان رویداد ملی استارتاپی مواد و تجهیزات پزشکی امروز به میزبانی مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان سمنان برگزار شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان در مراسم افتتاحیه این رویداد ملی گفت: این رویداد، سومین رویداد استارتاپی مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان و نخستین رویداد استارتاپی مواد و تجهیزات پزشکی در استان سمنان است.

علی منصفی راد افزود: در راستای تحقق شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، این رویداد به همت مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان در ۵ حوزه شامل، طراحی، ساخت و بومی سازی تجهیزات پزشکی، توانبخشی و فیزیوتراپی، فناوری نانو در پزشکی، فناوری اطلاعات و اپلیکیشن ها در پزشکی، هوش مصنوعی در تجهیزات پزشکی و رباتیک پزشکی برگزار شد.

وی ادامه داد: از زمان اعلام فراخوان این رویداد، ۲۱ ایده از شهرهای سمنان، تهران، کرمان، قزوین، شیراز، خراسان رضوی، کردستان و... به دبیرخانه رویداد ارسال شد که با برگزاری دو پیش رویداد، نهایتا ۶ ایده با نظر هیئت داوران به مرحله نهایی رسید و در رویداد پایانی، از بین ۶ ایده، ۳ ایده برگزیده خواهد شد.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان با بیان اینکه وظیفه جهاد دانشگاهی در کنار انتقال دانش، تولید دانش بنیان است، اضافه کرد: در پایان این رویداد استارتاپی، ایده های برتر معرفی شده از سوی هیئت داوران همراه می توانند برای اجرای طرح ها و ایده های خود در مرکز نوآوری مواد و تجهیزات پزشکی جهاد دانشگاهی سمنان مستقر شوند.

منصفی راد از استقرار ۱۰ تیم در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی سمنان خبر داد و گفت: در راستای مأموریت های کلان جهاد دانشگاهی، چندین طرح فناورانه به تصویب رسیده است که در سالجاری انشاءالله چندین طرح فناورانه در حوزه دامپروری و مرکز درمان ناباروری، حوزه معدن و... راه اندازی خواهد شد.

رقابت 21 ایده در رویداد ملی استارتاپی مواد و تجهیزات پزشکی جهاددانشگاهی استان سمنان

رقابت 21 ایده در رویداد ملی استارتاپی مواد و تجهیزات پزشکی جهاددانشگاهی استان سمنان

رقابت 21 ایده در رویداد ملی استارتاپی مواد و تجهیزات پزشکی جهاددانشگاهی استان سمنان

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha