• دوشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۴
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1401041309026
  • خبرنگار : 50291

فرماندار قرچک:

دولت خود را موظف به حضور در بین مردم و درک واقعی از مشکلات می‌داند

دولت خود را موظف به حضور در بین مردم و درک واقعی از مشکلات می‌داند

ایسنا/تهران فرماندار قرچک گفت: دولت مردمی خود را موظف به حضور در بین مردم و درک واقعی از مشکلات می‌داند.

علیرضا فاتحی‌نژاد ظهر دوشنبه ۱۳ تیر ماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با شروع به کار دولت سیزدهم ، این واقعیت بر همگان آشکار است که فصل جدیدی از خدمت و تلاش در کشور آغاز شده و قرچک نیز در سایه همت و تلاش دولت ، بر مدار پیشرفت و توسعه قرار گرفته چرا که دولت مردمی معتقد است بسیاری از مشکلات با پیگیری و کار شبانه روزی قابل حل است.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور گفت: سفر خرداد ماه رئیس جمهور به قرچک و دیار ۱۵ خرداد ، نویدبخش تحولاتی ارزنده است و مردم به زودی از آن برکات آن برخوردار می‌شوند، پیش از این سفر نیز وزیر راه و شهرسازی به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در این منطقه حضور یافت و مسائل و مشکلات شهرستان را مورد بررسی قرارداد لذا جا دارد تا ضمن تقدیر از ایشان، از استاندار محترم ، امام جمعه ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، اعضای شورای تأمین ، شهردار ، بخشدار ، رؤسای ادارات ، روحانیون ، بسیجیان ، اصحاب رسانه ، اقشار مختلف و همه دست اندرکاران برگزاری این سفر تقدیر شود و بطور حتم زمانی کام مردم منطقه به این سفر شیرین تر خواهد شد که مصوبات پیگیری شده و به نتیجه رسد.

وی با اشاره به پیشنهادات ارائه شده از سوی مسئولان در سفر رئیس جمهور به قرچک گفت: تکمیل شبکه جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب شهرستان و شهرک صنعتی، احداث پست برق دائم شهرک صنعتی ، افزایش تخت‌های بیمارستان شهید ستاری ، اتصال قرچک به بزرگراه غدیر ( آبیک–چرمشهر)، تکمیل طرح‌های ورزشی ، احداث مجتمع اداری و فرهنگسرا، بهسازی جاده‌های روستایی ، افزایش سرانه‌های عمومی مجتمع‌ها و شهرک‌های مسکونی ، احداث فضاهای آموزشی ، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ، احداث پایگاه فوریت پزشکی و تکمیل تقاطع‌های غیرهمسطح با راه‌آهن از مهمترین پیشنهادت شهرستان در سفر رئیس جمهور به قرچک است.

فاتحی‎نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم ارتباط مستقیم ، مؤثر و تنگاتنگ مسئولان با مردم گفت: ارتباط تنگاتنگ مردم و مسئولان، نشانگر پویایی و سرزندگی در جامعه بوده و با وجود تمامی دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان، ثابت می‌کند که مردم هیچگاه از نظام و دولت ناامید نبوده و نخواهند بود.

فرماندار قرچک تأکید کرد: حضور بین مردم و درک واقعی از مشکلات آن‌ها ضروری است و اینکه پشت درهای بسته ، انتظار حل مشکلات را داشته باشیم، امکان‌پذیر نیست به ویژه که دولت خود را مزین به نام دولت مردمی کرده و لازم است تا مصوبات بازدیدهای میدانی از مناطق روستایی و شهری پیگیری و نتایج آن به مردم منعکس شود.

وی افزود: امروز به واسطه همدلی و همصدای قوای سه گانه، فرصت مناسبی برای خدمت به مردم فراهم شده و این مهم در شهرستان نیز باید رعایت شود تا در سایه حضور مردمی خوب و همراه و خواص دلسوز، فرصت برای خدمت بیشتر مسئولان فراهم شود، اگر خالصانه کار کنیم، قطعا خداوند و مردم نیز پشتیبان ما خواهند بود.

وی با اشاره به این که بر اساس سخنان رئیس جمهور، بزرگترین توقیق دولت سیزدهم، خدمتگزار بودن مردم است افزود: امروز دولت تلاش دارد تا در ایجاد زمینه اشتغال، فعالیت و تولید و استفاده صحیح و بهره‌برداری درست از امکانات و ظرفیت‌ها کوشا بوده و از منافع آن کل جامعه اسلامی برخوردار شود.

نماینده دولت در شهرستان قرچک با اشاره به برخی از توفیقات دولت سیزدهم گفت: دولت با تلاش شبانه‌روزی و بدون استقراض از بانک مرکزی یا چاپ پول که خود موجب تورم می‌شود،  سال ۱۴۰۰ را پشت سر گذاشت و این در حالی بود که از ابتدای فعالیت خود، هر ماه، علاوه بر پرداخت حقوق و دستمزد، مجبور بود ۱۰ تا ۱۳ هزار میلیارد تومان بابت هزینه‌هایی پرداخت ‌کند که در این دولت انجام نشده است.

فاتحی‌نژاد با اشاره به اجرای طرح مردمی سازی پرداخت ارز ترجیحی و پرداخت عادلانه یارانه‌ها اظهار کرد: دولت با تمام وجود برای اصلاح ساختار اقتصادی کشور وارد میدان شده و تلاش می‌کند تا با مردمی‌سازی و پرداخت عادلانه یارانه‌ها اقتصاد بیمار کشور را درمان نماید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha