• سه‌شنبه / ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ / ۰۸:۴۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401033121618
  • منبع : نمایندگی زنجان

راه‌اندازی سامانه ارتباطات مردمی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی زنجان

راه‌اندازی سامانه ارتباطات مردمی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی زنجان

ایسنا/زنجان مسئول روابط‌عمومی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان، از راه‌اندازی سامانه ارتباطات مردمی با هدف رسیدگی به نظرات، پیشنهادات، انتقادات، تخلفات حوزه آرد و نان و ثبت شکایت مردمی در استان خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان، وحید اکبری اظهار کرد: در راستای تکریم ارباب‌رجوع و ایجاد ارتباط مستقیم با شهروندان استان، سامانه ارتباطات مردمی به صورت تلفن گویا و پیامک راه‌اندازی شده است.

وی یادآور شد: شهروندان زنجانی می‌توانند برای ارتباط با تلفن گویا با شماره ۳۳۴۵۳۷۴۰ و برای ارسال پیامک با شماره ۳۰۰۰۲۴۱۰۱۴ تماس بگیرند.

این مسئول با اشاره به اینکه حوزه عمل و محیط‌های پیرامونی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان، تامین و ذخیره‌سازی گندم، تامین کالاهای اساسی (آرد، نان، برنج و شکر) و نظارت بر فعالیت سلیوها و کارخانجات آردسازی است، اعلام کرد: از همه شهروندان استان زنجان انتظار داریم موارد اعلامی خود را از طریق سامانه گویای تلفنی و ارسال پیامک اطلاع‌رسانی کنند و به موارد ارسالی طبق دستورالعمل، رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha