• شنبه / ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401031409815
  • خبرنگار : 50176

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

انقلاب با نام و راه امام خمینی(ره) و شهدای ۱۵ خرداد پیوندی ماندگار دارد

انقلاب با نام و راه امام خمینی(ره) و شهدای ۱۵ خرداد پیوندی ماندگار دارد

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: انقلاب اسلامی با نام و اندیشه و راه امام خمینی(ره) و شهدای والامقام پانزدهم خرداد پیوندی ماندگار دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد به مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی‌(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد پیامی را صادر کرد.

متن پیام نماینده ولی‌فقیه در لرستان به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ملت بزرگ ایران در رهگذار پر فراز و نشیب تاریخ مقاومت خود در برابر جور و استبداد و بی‌عدالتی با پیروی از بزرگ‌مردی از سلاله اولیا، گام در مسیر ایستادگی، آزادی‌خواهی و استقلال‌طلبی نهاد و با رهبری حکیمانه پیر فرزانه و مرشد الهی خود با تقدیم شهیدان گلگون کفن؛ لاله‌های سرخ فتح و پیروزی را در دشت زیبای ایران اسلامی به شکفتن واداشت و پرچم حکومت اسلامی را در سرزمین حق‌جویان و شیعیان امام علی(ع) به اهتزاز درآورد و دیگر بار احیا نمود.

همه ساله ۱۵ خردادماه، برای ملت بزرگ ایران اسلامی، سالروز بزرگداشت یاد و نام امام خمینی(ره)، احیاگر اسلام ناب محمدی است.

امام خمینی(ره)؛ آزاد مردی بی‌مانند و شخصیتی بی‌نظیر، نامی به بلندای تاریخ حق‌طلبی و حق‌خواهی ملت ایران اسلامی، که اقتدار و اعتلای امروز ایران اسلامی، ثمره اقتدای مردم ایران به سیره معمار کبیر انقلاب اسلامی و بزرگ شاگرد مکتب آن یگانه دوران؛ مقام معظم رهبری است.

مجاورت ۱۴ خرداد، سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد که نقطه عطفی در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌گردد، یادآور این نکته است که انقلاب اسلامی با نام و اندیشه و راه امام خمینی(ره) و شهدای والامقام پانزدهم خرداد پیوندی ماندگار دارد و بر ماست تا در جبهه صیانت از آرمان‌های امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی پایدار و استوار بایستیم و برای ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی و امام عزیز با همدلی و وحدت، دشمنان را چون همیشه از توطئه‌های شوم خود ناامید و پایه‌های اقتدار و عزت ایران اسلامی را تضمین نمائیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، سالگرد رحلت جانگداز ایشان و شهدای والامقام ۱۵خرداد را محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و مقام معظم رهبری و مردم همیشه در صحنه و شهید پرور و ولایتمدار استان لرستان تسلیت عرض می‌نمایم و از مردم متدین و انقلابی استان لرستان و شهر خرم‌آباد در مراسمی که به همین مناسبت برگزار می‌گردد، شرکت فرمایند.

از درگاه خداوند متعال، عزت و اقتدار نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران را در تحت زعامت مقام معظم رهبری درخواست می‌نمایم.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha