• شنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۶:۵۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401030705142
  • خبرنگار : 30188

آسان‌ترین راه خرید اینترنتی بلیط هواپیما از سوپراپ اسنپ

آسان‌ترین راه خرید اینترنتی بلیط هواپیما از سوپراپ اسنپ

اسنپ سوپراپلیکیشنی است که خدمات متنوعی ارائه می‌کند و به‌نوعی دستیار آنلاین شماست. شما می‌توانید برای بسیاری از کارهای روزمره مانند رزرو بلیط هواپیما اسنپ را انتخاب کنید. فرقی نمی‌کند سفرتان خارجی است یا داخلی؛ به هر حال خرید بلیط از اسنپ سفرکردن را لذت‌بخش‌تر می‌کند و برایتان راحتی و رفاه به‌ همراه می‌آورد.

به گزارش ایسنا به نقل از اسنپ، مزایای رزرو آنلاین هواپیما با اسنپ را نمی‌توان نادیده گرفت، مزایایی که در ادامه بیشتر درباره‌شان توضیح می‌دهیم. 

چرا برای رزرو بلیط هواپیما اسنپ را پیشنهاد می‌کنیم؟ 

اسنپ می‌خواهد کارهای مختلف روزانه‌تان سریع‌تر و ساده‌تر پیش بروند. بنابراین برای تهیه آنلاین بلیط هواپیما هم کمکتان می‌کند. بهترین مزیت خرید بلیط هواپیما از اسنپ این است که هر جا و هر زمانی می‌توانید سراغ اپلیکیشن یا سایت اسنپ بروید و با در نظرگرفتن زمان و مکان سفرتان، گزینه‌های مختلف را بررسی کنید و بلیط بخرید. در ادامه، مزایای دیگر  رزرو بلیط هواپیما اسنپ را بررسی کرده‌ایم. 

۱. تنوع بلیط‌ها و شرکت‌های هوایی 

انواع بلیط‌های شرکت‌های هوایی مختلف در اپلیکیشن اسنپ موجود هستند. با بررسی بلیط‌های اکونومی و بیزنس شرکت‌های هوایی مختلف، می‌توانید گزینه مناسب را برای سفرتان انتخاب کنید. 

بلیط شرکت‌های هوایی معروف و خوش‌سابقه در اپلیکیشن اسنپ عرضه می‌شوند. بعضی شرکت‌ها بلیط‌هایی ارزان‌تر عرضه می‌کنند و بعضی هم کیفیت و خدمات بهتری دارند. خیلی راحت می‌توانید بررسی کنید و ببینید شرایط کدام‌یک برایتان مناسب‌تر است. 

۲. پشتیبانی تمام‌وقت 

اگر درباره خرید بلیط هواپیما از اپلیکیشن پرسشی دارید یا نکته‌ای حل‌نشده باقی مانده است، با تیم پشتیبانی تماس بگیرید. در ضمن، لازم نیست نگران پیگیری مشکلات احتمالی در فرایند خرید بلیط باشید. تیم پشتیبانی اسنپ تمام‌وقت پاسخ‌گوی شماست و مشکلات را حل می‌کند. 

۳. امکان استرداد بلیط 

تخفیف بلیط برای پرواز داخلی و خارجی

با رزرو بلیط هواپیما از اسنپ امکان استرداد آن هم وجود خواهد داشت. گاهی بنا به دلیلی مجبور به لغو سفر خود می‌شوید. در این مواقع، لازم نیست نگران بلیطی باشید که خریده‌اید، زیرا با اسنپ می‌توانید بلیط را پس بدهید. 

فقط دقت کنید که شرایط استرداد بلیط بنا به ساعت پس‌دادن آن و قوانین هر شرکت هوایی متفاوت است. پس همیشه نگاهی به قوانین استرداد هر شرکت هم بیندازید تا در صورت کنسلی بلیط هواپیما بدانید که قرار است چند درصد از هزینه پرداختی‌تان کسر شود. 

۴. تخفیف بلیط برای پرواز داخلی و خارجی 

اسنپ برای مسیرهای مختلف پرواز تخفیف‌های متنوعی در نظر می‌گیرد. با تهیه بلیط از این اپلیکیشن می‌توانید هزینه سفرهایتان را کمتر کنید. تخفیف بلیط برای پرواز داخلی و خارجی همیشه لذت‌بخش است و سفر را جذاب‌تر می‌کند. 

با عضوشدن در اسنپ و استفاده از خدمات مختلف آن هم می‌توانید امتیازاتی را در باشگاه مشتریان برای خود ذخیره کنید. می‌توانید این امتیازها را برای دریافت تخفیف رزرو آنلاین هواپیما به کار بگیرید. در سوپراپلیکیشن اسنپ می‌توانید بلیط‌های چارتری هم پیدا کنید. این بلیط‌ها ارزان‌تر فروخته می‌شوند و به کاهش هزینه‌های سفر هوایی‌ کمک می‌کنند. 

۵. روند ساده و سریع خرید بلیط هواپیما 

به‌کمک اپلیکیشن اسنپ خرید بلیط هواپیما خیلی ساده و سریع است. فرایند خرید بلیط حضوری زمان زیادی از شما می‌گیرد، اما با اسنپ در عرض چند دقیقه کارتان انجام می‌شود. مراحل خرید بلیط هم سخت نیست و تقریبا هرکسی با اندکی دانشِ استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی و سایت‌های اینترنتی هم از پس آن برمی‌آید. 

۶. برنامه‌ریزی آسان‌تر و دقیق‌تر 

علاوه بر تمام مزایایی که برای خرید اینترنتی بلیط از اسنپ گفته شد، برنامه‌ریزی سفر هم ساده‌تر خواهد بود. در هر زمان و مکان می‌توانید میان پروازهای مختلف شرکت‌های گوناگون بگردید، تاریخ و امکانات سفر و قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید. 

روش تهیه آنلاین بلیط هواپیما چگونه است؟ 

رزرو آنلاین بلیط هواپیما

تهیه آنلاین بلیط هواپیما با اسنپ ساده است. برای این کار باید وارد سوپراپلیکیشن اسنپ یا نسخه وب اپلیکیشن شوید و با انجام این چند مرحله ساده، بلیط خود را بخرید: 

  • گزینه «بلیت سفر» را انتخاب کنید؛ 
  • سراغ گزینه «پرواز» بروید تا وارد صفحه اصلی اسنپ‌تریپ شوید؛ 
  • مبدأ، مقصد، تاریخ سفر و تعداد مسافران را مشخص کنید تا فهرست ایرلاین‌های مختلف را ببینید؛ 
  • با بررسی شرایط و امکانات پروازهای هر شرکت بلیط مناسبتان را انتخاب کنید؛ 
  • برای تصمیم‌گیری بهتر از میان گزینه‌های موجود از فیلترهای مختلف کمک بگیرید؛ 
  • بلیط مناسب را انتخاب کنید، هزینه را بپردازید و تمام! 

در مرحله پنجم، می‌توانید از فیلترهایی برای رسیدن به بهینه‌ترین گزینه کمک بگیرید، فیلترهایی مانند: 

  • ارزان‌ترین؛ 
  • گران‌ترین؛ 
  • بیشترین تخفیف؛ 
  • زودترین ساعت؛ 
  • دیرترین ساعت؛ 
  • زمان حرکت؛ 
  • نوع و کلاس پرواز

رزرو بلیط هواپیما اسنپ فرایند ساده و سریعی دارد. فقط کافی است موبایل یا تبلت در اختیارتان باشد و کارت بانکی عضو شتاب مجهز به رمز اینترنتی داشته باشید تا در عرض چند دقیقه بلیط‌ خود را بخرید. 

فرایند خرید که تمام می‌شود، لینک دانلود بلیط را با ایمیل و پیامک برای شما می‌فرستند. به لینک‌ها مراجعه و بلیط را دانلود کنید تا نسخه کاغذی‌اش را در دست داشته باشید. البته برای سوار هواپیماشدن حتما لازم نیست که نسخه کاغذی بلیط را نشان بدهید. ارائه آن در تبلت یا تلفن همراه هم کفایت می‌کند. البته حواستان به همراه‌داشتن کارت شناسایی معتبر باشد. 

در آخر 

رزرو بلیط هواپیما اسنپ دغدغه‌های آماده‌شدن برای سفر را کم می‌کند. اگر پرمشغله هستید و مدیریت زمان برایتان مهم است یا تابه‌حال تجربه خرید بلیط هواپیما نداشته‌اید، خرید بلیط از اسنپ به کمکتان می‌آید. 

منبع: https://snapp.ir/flights-ticket/

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha