• دوشنبه / ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۲۲:۳۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1401021912408
  • خبرنگار : 50532

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آستارا عنوان کرد

برگزاری نمایشگاه های مدرسه انقلاب با هدف معرفی دستاوردهای نظام

برگزاری نمایشگاه های مدرسه انقلاب با هدف معرفی دستاوردهای نظام

ایسنا/گیلان مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان آستارا معرفی دستاورد های انقلاب اسلامی را از اهداف برگزاری نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در مدارس برشمرد و ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه ها اقدامی مهم در راستای تبیین ارزش ها و آرمان های نظام است.

یوسف هدایتی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه دبیرستان دخترانه دوره دوم شهید بهشتی آستارا در دهمین دوره جشنواره استانی اتحادیه انجمن های انقلاب اسلامی دانش آموزان و نمایشگاه انقلاب گیلان مقام نخست را کسب کرد، گفت: در آیین اختتامیه این جشنواره که در حسینیه شاهد رشت برگزار شد از ۱۲۰ منتخب این جشنواره طی مراسمی تجلیل به عمل آمد.

وی با اشاره به اینکه ۲۰۰ دانش آموز در ۲۰ مدرسه این شهرستان مرزی عضو انجمن اسلامی دانش آموزان بوده و فعالیت های فرهنگی و تربیتی انجام می دهند افزود: برگزاری نمایشگاه انقلاب از برنامه های اصلی و سالانه انجمن های اسلامی دانش آموزان در شهرستان آستارا است.

هدایتی اظهار کرد: پیش از این دبیرستان دوره اول از آستارا مقام سوم نمایشگاه انقلاب پسران گیلان را کسب کرده بود که در مراسمی از این دانش آموزان در مصلی رشت تجلیل شد.

وی تلاش و همت والای دانش آموزان آستارایی در رقم زدن افتخاری دیگر برای این شهرستان مستعد را تحسین برانگیز خواند و عنوان کرد: دانش آموزان نخبه، با استعداد و خلاق آستارایی بار دیگر نشان دادند که در تمامی عرصه ها به ویژه عرصه علم و دانش همواره پیشرو و سرآمد هستند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آستارا معرفی دستاورد های انقلاب اسلامی را از اهداف برگزاری نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در مدارس برشمرد.

هدایتی برگزاری این نمایشگاه ها را اقدامی مهم در راستای تبیین ارزش ها و انتقال آرمان های بلند امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس به نسل نوجوان و جوان کشور دانست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha