• دوشنبه / ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401021208069
  • خبرنگار : 30188

بهترین دوربین خودروی هوشمند

بهترین دوربین خودروی هوشمند

دوربین خودرو هوشمند به نام داش‌کم نیز شناخته می‌شوند و اکثر این دوربین‌ها رو به جلو هستند و از پشت شیشه رو به جلو فیلمبرداری می‌کنند تا تصویر ویدیویی با دید راننده مطابقت داشته باشد.دیگر دوربین‌های داشبورد رو به عقب هستند که داخل خودرو را هدف گرفته و فعالیت راننده را ثبت می‌کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از فروشگاه اینترنتی مالکد، دوربین خودرو هوشمند ناوگانها  اغلب به نرم‌افزار مدیریت ناوگان متصل می‌شوند و به کسب‌وکارها دسترسی بی‌درنگ به موارد ضبط شده مربوط به رفتار راننده، از جمله رانندگی پر خطر را ارائه می‌دهند. دوربین خودرو هوشمند پیشرفته‌تر از بینایی کامپیوتر و هوش مصنوعی استفاده می‌کنند که ضبط‌های ویدئویی را تفسیر می‌کند و بینش عمیق‌تری از رفتارهای راننده از جمله تلفن همراه ارائه می‌کند. استفاده، خوردن و خستگی در حین رانندگی.

از کجا دوربین خودرو هوشمند سیم کارتی و انواع دوربین ثبت وقایع را خریداری کنیم ؟

اگر به دنبال فروشگاهی جهت خرید دوربین خودرو و ردیاب خودرو سایز تجهیزات نظارتی و امنیتی هستید فروشگاه اینترنتی مالکد مرکز فروش تجهیزات نظارتی و امنیتی میباشد جهت خرید و اطلاع از قیمت به وب سایت مالکد مراجعه کنید.

آدرس وب سایت : malked.com

پشتیبانی و خرید : 09129389225-02128422338

دوربین خودرو هوشمند چیست؟

دوربین خودرو هوشمند دوربینی است که به طور مداوم نماهای رو به جلو، رو به راننده یا 360 درجه یک وسیله نقلیه را ضبط می کند. فیلم ها در فضای ابری ذخیره می شوند و وقتی به نرم افزار مدیریت ناوگان متصل می شوند، کاربران می توانند فیلم های ضبط شده را در هنگام رویدادهای ایمنی راننده مشاهده کنند. دوربین‌های خودرویی پیشرفته‌تر دارای قابلیت‌های هوش مصنوعی هستند که از دید رایانه‌ای برای تفسیر ویدیوها استفاده می‌کنند و بینش‌هایی در مورد رانندگی پریشان و شیوه‌های رانندگی ناایمن ارائه می‌دهند. بیشتر کسب‌وکارها از فیلم‌های ویدئویی برای ایجاد یک برنامه ایمنی استفاده می‌کنند که به رفتارهای مثبت مانند اجتناب از برخورد پاداش می‌دهد. رفتارهای راننده که دوربین های هوش مصنوعی می توانند تشخیص دهند عبارتند از:

  • سرعت در برابر علائم سرعت نصب شده
  • مانورهای خطرناک از جمله دور برگشت و نقض علائم توقف
  • حواس پرتی رانندگی از جمله استفاده از تلفن همراه و خوردن
  • رانندگی خواب آلود

بهترین دوربین خودرو هوشمند

دوربین خودرو هوشمند مصنوعی چگونه کار می کند؟

پس از روشن شدن موتور، سیستم داش‌کم شروع به ضبط می‌کند تا زمانی که موتور خاموش شود. پردازنده هوش مصنوعی از دید کامپیوتری برای تجزیه و تحلیل ضبط‌ها و شناسایی رفتارهای خطرناک و مثبت راننده استفاده می‌کند که بر اساس تجزیه و تحلیل بیش از 3 میلیارد دقیقه است. فیلم رانندگی هنگامی که یک رویداد شناسایی می شود، ضبط در ابر ذخیره می شود و در برابر رکورد رانندگان برای بررسی در جلسات مربیگری راننده ثبت می شود.بسیاری از دوربین ها از جمله دوربین خودرو سیم کارتی jc100 malked نیز در زمان واقعی آموزش کابین را ارائه می دهند.

هنگامی که با برنامه‌های مدیریت ناوگان یکپارچه می‌شود، کاربران می‌توانند فیلم‌های ویدئویی را در کنار داده‌های عملکرد راننده مشاهده کنند، که بعد اضافی برای تجزیه و تحلیل رفتار راننده و یک مکان واحد برای دسترسی به بینش عملکرد ناوگان فراهم می‌کند.

بهترین دوربین خودرو هوشمند

هوش مصنوعی چگونه دوربین های ماشینی را به جلو برده است؟

فناوری محاسبات در دوربین مداربسته خودرو هوش مصنوعی به مدیران ناوگان اطلاعات رفتار راننده بیشتری نسبت به قبل ارائه می‌دهد. هوش مصنوعی دوربین‌های داشبورد را به ابزارهای مربیگری فعال تبدیل کرده است که رفتارهای خطرناک رانندگی را شناسایی می‌کند و بینش تجاری ایجاد می‌کند که می‌تواند به ایجاد فرهنگ ایمنی کمک کند. راننده در زمان واقعی همچنین بازخورد توسط هوش مصنوعی تقویت می‌شود و به رانندگان در هنگام انجام اقدامات خطرناک مانند خواندن پیامک یا رانندگی بدون کمربند ایمنی هشدارهای فوری می‌دهد.

بهترین دوربین خودرو هوشمند

کسب و کارها چگونه از دوربین های هوش مصنوعی یکپارچه سود می برند؟

کاهش تصادفات - دوربین‌های ناوگان مجهز به هوش مصنوعی رفتارهای خطرناک رانندگی مانند رانندگی خواب‌آلود یا سرعت غیرمجاز را شناسایی می‌کنند. این داده‌ها را می‌توان برای آموزش رانندگان بر اساس عادات رانندگی واقعی آنها استفاده کرد. ناوگان می‌توانند از طریق آموزش بینش رانندگی و در زمان واقعی انتظار تصادفات کمتری داشته باشند. بازخورد راننده

حق بیمه کمتر - ناوگان می توانند تعداد تصادفات را به دلیل آموزش بهتر رانندگان کاهش دهند. حوادث کمتر می تواند تاریخچه خسارت های تجاری را بهبود بخشد و شانس کاهش حق بیمه را افزایش دهد.

حفظ راننده - اولویت دادن به ایمنی راننده یک مؤلفه کلیدی در راضی نگه داشتن کارکنان و بهبود حفظ راننده است. ایجاد یک برنامه آموزشی که به رفتارهای مثبت رانندگی پاداش می دهد، می تواند راهی مؤثر برای ترغیب رانندگان به برنامه های ایمنی مبتنی بر فناوری باشد.

کاهش هزینه سوخت و اثرات زیست‌محیطی - رانندگی ایمن‌تر همچنین رانندگی با مصرف سوخت بیشتری دارد و استفاده از بینش رفتار راننده برای پاداش دادن به رفتار مثبت می‌تواند تأثیر مثبتی بر مصرف سوخت داشته باشد و تأثیر زیست‌محیطی کسب‌وکار را کاهش دهد.

تعمیر و نگهداری - هزینه کل مالکیت وسیله نقلیه را از طریق هزینه های تعمیر و نگهداری کمتر کاهش دهید. این امر به دلیل نرخ تصادفات کمتر و تعمیر و نگهداری کمتر به دلیل سبک رانندگی بهتر است.

حفاظت از حادثه - مدیران ناوگان یا ایمنی اکنون می توانند به راحتی تقصیر یک حادثه را ثابت کنند. فیلم واقعی از این حادثه می تواند از ناوگان در برابر ادعاهای نادرست بیمه محافظت کند.

جهت خرید و اطلاع از قیمت دوربین ماشین بر لینک کلیک کرده و اطلاعات و قیمت ها در وب سایت مالکد برسی کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha