• پنجشنبه / ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۰:۵۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401020804859
  • خبرنگار : 30188

معرفی یک مرکز پشتیبانی نرم افزار موفق با خدمات از راه دور

معرفی یک مرکز پشتیبانی نرم افزار موفق با خدمات از راه دور

بگذارید ببینیم از چه زمانی خدمات از راه دور رشد کرد و رونق گرفت، تقریبا حدود سال 1386 بود و با رشد اینترنت و همه گیر شدن رایانه در بین مردم، بحث خدمات از راه دور و تعمیرات کامپیوتر در منزل مطرح شد.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز نرم افزاری عصر اطلاعات، دلایلی که منجر به روی آوردن مردم به خدمات از راه دور و در منزل می شود به شرح ذیل می باشد؟

1- مسافت دورخانه تا تعمیرگاه های کامپیوتر و خدمات کامپیوتری های شهر.

2- سهولت کار برای کاربران

3- فایل های شخصی و محرمانه کاربران که دوست ندارند هر کسی در عدم حضورشان به سیستمشان دسترسی داشته باشد.

و مورد چهارم رو هم می شود ترافیک و حوصله کاربران دانست.

معرفی مرکز نرم افزاری عصر اطلاعات

در این مطلب کوتاه قصد معرفی یکی از هزاران مراکز موفق کسب و کار در ایران را برای شما داریم.

مرکز نرم افزاری عصر اطلاعات واقع در خراسان رضوی و شهرستان تربت حیدریه می باشد، این مرکز نرم افزاری با یک شروع ساده و با تجهیزات ساده توانست موفق به توسعه کسب و کار خود شود و با شرکت های زیادی در داخل و خارج از ایران در زمینه های مختلف همکاری کند.

زمینه های فعالیت مرکز نرم افزاری عصر اطلاعات گسترده است اما از مهمترین خدمات نرم افزاری در حال انجام این شرکت می شود به مواردی همچون موارد زیر اشاره کرد :

1- آموزش کار با نرم افزار های مختلف

2- رفع مشکلات مطرح شده در خصوص کار با نرم افزار های مختلف

3- دانلود نرم افزار های خاص و کم یاب

4- آموزش های خاص و کمیاب

5- پشتیبانی آنلاین و تعمیر کامپیوتر از راه دور

تاریخ تاسیس عصر اطلاعات :

عصر اطلاعات در آذرماه سال 1389 تاسیس شد و از آن زمان تاکنون مشغول به ارائه خدمات مختلف به اقشار مختلف مردم بوده و هست.

مهمترین مشکلات مردم در ده الی یازده سال گذشته بنا به گزارشات آنها چه بوده است؟

1- ویروسی شدن کامپیوتر آنها

2- روشن نشدن سیستم آنها

3- ریستارت شدن مکرر سیستم کامپیوتر آنها

4- پر شدن ناگهانی درایو سی در ویندوز آنها

5- مشکل در آپدیت آنتی ویروس آنها

برخی از مهمترین نرم افزارهایی که مشکلات در آنها توسط کاربران گزارش شده و نیاز به نصب و آموزش داشته اند عبارتند از :

1- فتوشاپ

2- ورد

3- پاورپوینت

4- اکسل

5- اتوکد

6- پریمیر

چه دوره هایی می توانند برای رفع نیاز کاربران از خدمات نرم افزاری شرکت های دیگر مفید باشند؟

اولین و مهمترین دوره ICDL نام دارد.

یادگیری مهارت های هفت گانه ICDL تا حد زیادی افراد را از مراجعه به مراکز خدمات نرم افزاری بی نیاز می کند.

در مهارت های هفت گانه ICDL مفاهیم پایه ای کامپیوتر و سخت افزار های آن بیان می شود و کاربران تا حد زیادی با ویندوز و اینترنت و نرم افزار های اداری آفیس هم آشنایی پیدا می کنند.

علاوه بر این افراد می توانند با گرفتن مدارک مختلف فنی و حرفه ای تا حد زیادی به مباحث کامپیوتری مسلط شوند، اما نه تمام آن، چرا که برخی از خطاها و مسائل قطعا همیشه وجود دارد که خبره های بازار کامپیوتر را هم کلافه می کند، ایراداتی که بعضا در مواردی خود به خود هم رفع می شوند و یا پاسخی برای آنها در سطح وب وجود ندارد.

تعمیر کامپیوتر از راه دور و خدمات کامپیوتر از راه دور چه آینده ای خواهد داشت؟

آینده ای که می شود برای این کار متصور شد آینده ای خوب و رو به رشد است چرا که هر روزه مشکلات جدیدی در ویندوزهای مختلف کشف و رفع می شود که بیشتر کارشناسان این امر و افرادی که سالیان زیادی است در این حوزه مشغول به ارائه خدماتند از آنها مطلع هستند.

چگونه می شود از تعمیر کامپیوتر از راه دور کسب درآمد کرد؟

برای کسب درآمد از تعمیر کامپیوتر از راه دور در ابتدا باید تخصص و تسلط لازم را با آموزش دیدن و ساعت ها وقت گذاشتن کسب کرد و مقالات موجود در منابع داخلی و خارجی را مطالعه کرد، و سپس با استفاده از یک دفتر خدمات نرم افزاری شروع به ارائه خدمات در این زمینه کرد و یا با مرکزی همکاری کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha