• سه‌شنبه / ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۱:۱۷
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1401013018142
  • خبرنگار : 71469

جزییات پانزدهمین المپیاد دانشجویان ایران/ ۱۰ رشته برای زنان، ‌۱۱ رشته برای مردان

جزییات پانزدهمین المپیاد دانشجویان ایران/ ۱۰ رشته برای زنان، ‌۱۱ رشته برای مردان

پانزدهمین المپیاد دانشجویان ایران با حضور بیش از ۵هزار دانشجو تابستان سال جاری به میزبانی تبریز و در ۲۱ رشته برای زنان و مردان، برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان زن و مرد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در بخش زنان در ۱۰ رشته بسکتبال، والیبال، تنیس روی میز، بدمینتون، شنا، دو و میدانی، تکواندو، کاراته، تیراندازی و فوتسال و در بخش مردان در ۱۱ رشته فوتسال، والیبال، بسـکتبال، تنیس روی میز، بـدمینتون، شـنا، دو و میدانی، کاراته، تکواندو، تیراندازی و کشتی آزاد و فرنگی برگزار می‌شود.

با اعلام آمادگی و حمایت رئیس فدراسیون کشتی از برگزاری مسابقات کشتی در پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی، رشته کشتی آزاد و فرنگی در ۶ وزن المپیکی به مجموع رشته‌های المپیاد دانشجویان اضافه شد.

این دوره از مسابقات با حضور بیش از ۵۰۰۰ شرکت کننده به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار می‌شود و تفاهم نامه پانزدهمین المپیاد فرهنگی-ورزشی دانشجویان  زن و مرد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور با حضور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان کشور و مسئولان دانشگاه تبریز  به عنوان میزبان به امضا رسیده است.

علی دوست، ‌مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان با اعلام این خبر به ایسنا، بیان کرد: برگزاری المپیاد ورزشی به عنوان فرصتی برای شناسایی و کشف استعداد دانشجویان و در حال حاضر یکی از مشکلات دانشجویان به ویژه زنان، فقر حرکتی است و برگزاری جشنواره ها و المپیادهای ورزشی و نیز ورزش‌های همگانی در ایجاد نشاط و شادابی و رفع مشکلات حرکتی دانشجویان می‌تواند نقش آفرین و اثربخش باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۱۱:۲۸

برای چی هزینه میشه وقتی نه به مسابقات جهانی و آسیایی اعزام نمیشن؟ و نه در یونیورسیادها حضور به 5 ورزش محدود شده.