• دوشنبه / ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ / ۰۸:۰۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1401012917002
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

رفع مشکلات آب، صیادان و حاشیه نشینی مطالبه فرماندار چابهار

رفع مشکلات آب، صیادان و حاشیه نشینی مطالبه فرماندار چابهار

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه چابهار با اشاره به اینکه حل مشکلات آب مردم چابهار از اولویت‌های اصلی است، گفت: مسوولان در حد نام و موقعیت راهبردی این شهرستان شبانه روزی تلاش کنند تا شاهد مشکلاتی نظیر آب نباشیم و بعد از سالها مردم همچنان مطالبه اصلی آب شبانه روزی داشته باشند.

به گزارش ایسنا- جواد سپاهی در جلسه شورای اداری شهرستان چابهار اظهار داشت: خدمت به مردم بهترین کار نزد خداوند است و بهترین خدمت هم مراجعه مسوول به سوی مردم و انجام خدمت بی منت و پیگیری امورات و رفع آنها است.

وی بر پیگیری مشکلات حاشیه نشینی، ارتقای کیفیت نان، راه اندازی کارگروههای مختلف برای پیگیری مطالبات و مشکلات مردم، تکمیل کمربندی شهر، نظارت بر بازار عرضه کالا، ورود تعزیرات به موضوعات بازار، سرکشی مسوولان به روستاها و ایجاد اشتغال تاکید کرد.

وی بیان کرد: باید مسوولان از همه ظرفیت‌های موجود برای خدمات رسانی به مردم بهره‌گیری کنند و از هیچ کوششی برای حل مشکلات دریغ نکنند تا شاهد پیشرفت و آبادانی باشیم و خدمات شایسته در حد نام نظام جمهوری اسلامی انجام دهیم.

سرپرست فرمانداری ویژه چابهار به وجود 25 هزار صیاد اشاره و خواستار رسیدگی به مشکلات این قشر و برنامه ریزی برای تولید  صید بیشتر با هدف ایجاد اشتغال شد.

سپاهی ادامه داد: کارهای عقب افتاده زیادی در شهرستان چابهار است لذا مسوولان با همکاری، همراهی و همدلی سعی در حل مشکلات مردم در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت باشند تا رضایت لازم از سوی مردم داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه با ارتباط و هماهنگی خوب منطقه آزادچابهار و مدیران شهر و همراهی مردم مسائل و مشکلات مرتفع می شود، خاطرنشان کرد: قول خدمتگزاری خوب را می دهیم و همینجا اعلام می کنم مسوولان شبانه روزی امورات مردم را دنبال کنند.

وی از تلاش‌های اعضای خدمات سفر و مسوولان دست اندرکار در ایام نوروز تشکر و قدردانی کرد و افزود: جایگاه سوخت هوران در ورود گیت منطقه آزاد و جایگاه سوخت میدان مادر نزدیکی دریا بزرگ هر چه سریعتر تکمیل و راه اندازی و آماده خدمات رسانی شوند.

سرپرست فرمانداری چابهار تصریح کرد: پیگیری مطالبات مردم با ارائه راهکار، تلاش شبانه روزی و همراهی مردم و مسوولان قابل حل است.

سپاهی یکی از ویژگی‌های چابهار را ظرفیت بالای گردشگری عنوان کرد و افزود: ورود بیش از یک میلیون گردشگر در ایام نوروز امسال  از امتیازات مهم است که می شود بخش اشتغال، فرهنگ غنی و آداب و رسوم مردم را رونق و اقتصاد خانوار را متحول کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha