• یکشنبه / ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۰:۲۴
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1401012816311
  • خبرنگار : 71610

انتقال افسران اسرائیلی به "سقطری" یمن توسط امارات

انتقال افسران اسرائیلی به "سقطری" یمن توسط امارات

منابع مطلع از انتقال چهار افسر صهیونیست به استان "أرخبیل سقطری" یمن توسط امارات پرده برداشتند.

به گزارش ایسنا، به نقل از صحافه۲۴، منابع محلی مطلع اعلام کردند که امارات انتقال افسران صهیونیست به أرخبیل سقطری یمن را ازسر گرفته است.

این منابع گفتند که چهار افسر صهیونیست توسط یک کشتی نظامی اماراتی وارد جزیره "عبدالکوری" در أرخبیل سقطری شدند.

منابع مذکور در این باره گزارش دادند که این افسران صهیونیست به منظور نظارت بر روند تکمیل ساخت پایگاه مشترک اماراتی ـ اسرائیلی در عبدالکوری وارد این جزیره استراتژیک شده‌اند.

امارات هفته گذشته ده‌ها جنگنده به جزیره مذکور منتقل کرده بود.

مقامات امارات اصرار فراوانی بر تبدیل سقطری به پایگاهی برای رژیم صهیونیستی دارند و پس از عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی بود که روند حضور این رژیم در سقطری کلید خورد.

از همان زمان، اماراتی‌ها از متحدان خود در یمن یعنی شورای انتقالی جنوب خواستند تا مقدمات حضور نظامی رژیم صهیونیستی در سقطری را فراهم کند. افسران رژیم صهیونیستی نیز در همین راستا وارد سقطری شده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۱۲:۲۸

فلسطین اشغالی نیز توسط صهیونیسم جهانی یک شبه اشغال نشد این غاصبان خاک و ناموس فلسطینیان اندک اندک و آرام آرام وارد این سرزمین شدند و بعد ادعای سرزمین مادری کردند در حالیکه یهودیان در سراسر عالم آواره و سرگردان بودند و مورد نفرین خداوند و رسول خداوند پیامبراکرم(ص) مورد لعن قرار دارند تا ابد.........

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۱۸:۰۶

این خوک های صهیونیستی در برابر لبنان به اون کوچیکی هیچ غلطی نتونستن بکنن. حزب‌الله لبنان پدرشونو در آورده، الان نوبت انصارالله یمنه که پوستشونو بکنه و دماغشونو بسوزونه

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۲۱:۵۱

یکی بر سر شاخو بن میبرید.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۲۲:۵۵

امارات تصمیم گرفته است که ازوست خنجر به کشورهای مسلمان با همکاری رژیم صهیونسیتی بزند ، با این جرسومه خیانت وخباثت گفتگو کردن شبیه مذاکره با داعش است تنها زمانی که این مفلوکان سیاسی میفهمند زبان تند و تیز آتش موشک وسلاح است که از تفنگ غیرت مردان حوثی شلیک میشود.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۰۵:۰۷

شیوخ امارات متحده بدانید که هر کجا منافع ایران یا هر کشوری مورد تهدید اسرائیل قرار بگیرد ؟ هم کشور متحد و هم اسرائیل از خشم دولت ایران نخواهند گریخت

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۰۶:۱۱

لعنت خداوند بر ضد مسلمان وبی عقل وبی مغز وصهیونیستهای نسل کش

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۱:۰۵

سردمداران امارت مشتی انسانهای خود خواه وتا خرخره انباشته شده از حرام وبا هدایت امویکای جنایتکار که سالها است کتبیل به پایگاه اقتصادی نظام صلطه جهانی شده است وکشور امارات را تبدیل کرده اند به فاهشه خانه جهانی به عقیده من این عوض فساد که کارش مفسده است باید با موشکهای هوثیهای غیرتمند هر چه زچدتر نابود گردد.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۱:۲۰

انشاالله ملت یمن همانجارا گورستان متجاوزین خواهند کرد