• پنجشنبه / ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ / ۲۲:۵۸
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1401012514846
  • منبع : نمایندگی کردستان

فرماندار بیجار:

"دانش بنیان" باید محور فعالیت های جهادکشاورزی قرار گیرد

"دانش بنیان" باید محور فعالیت های جهادکشاورزی قرار گیرد

ایسنا/کردستان فرماندار بیجار گفت: امنیت غذایی کشور به طور مستقیم به تولیدات بخش کشاورزی وابسته است، لذا راه اندازی شرکت های دانش بنیان در حوزه کشاورزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 احمد رضا قاسمی شامگاه امروز (۲۴ فروردین) در جلسه شورای کشاورزی که در سالن جلسات مجتمع امیر نظام گروسی برگزار شد، بخش کشاورزی را به عنوان مهمترین نهاد در تامین مواد غذایی مردم عنوان و اظهار کرد: کشاورزان ما نقش سربازان خط مقدم جنگ با دشمن  را دارند و اکنون نوبت ما است که به عنوان نماینده اجرایی دولت از این بخش حمایت کنیم.

وی افزود: بخش کشاورزی، از جمله بخش هایی است که توانست در طول مدت تحریم با آن شیب تند، وظیفه خود را به درستی انجام دهد.

وی تصریح کرد: زیبنده دولت انقلابی نیست که  افرادی در مناسب دولتی در بخش خصوصی هم فعالیت داشته باشند چرا که با ایجاد تعارض منافع این مردم هستند که دچار مشکل خواهند شد.

فرماندار بیجار با بیان این مطلب که شهرستان بیجار در طی چند سال اخیر در تولید گندم دیم مقام اول و دوم استان و چند سال پیاپی در کشور مقام اول را داشت عنوان کرد: اکنون بیجار در تولید گوشت سفید، دامپروری، تولید عسل و پرورش آبزیان نیز پیشتاز است و این امر نگاه ویژه مسؤلان را می‌طلبد.

وی در ادامه واکاوی برخی مشکلات بخش کشاورزی از جمله مشکل تخصیص منابع آب، تحصیل تسهیلات و جذب سرمایه، خواستار فعالیت جهاد کشاورزی با رویکرد متفاوت در سال جدید شد.

وی افزود: جهاد کشاورزی شهرستان بیجار می تواند در روند رو به رشد عملکرد سازمان جهاد کشاورزی استان تاثیر گذار باشد.

فرماندار بیجار در پایان اظهار کرد: اگر چه مناطق روستایی به عنوان جامعه مولد و قلب تپنده تولیدات کشاورزی باید مورد توجه ویژه ی مسؤلان قرار گیرد اما باید با ورود به بحث دانش بنیان کردن کشاورزی و تاسیس شرکت های دانش بنیان در این حوزه و تحقق شعار سال گام های موثری برداریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha